Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 19:58
  #1
Medlem
Vic878s avatar
Som sagt erfarenheter av inteferon (introna), ska påbörja en behandling och är nyfiken på om någon har positiva erfarenheter.
Citera
2018-03-19, 00:14
  #2
Medlem
Jag hade det mot hepatit c. Jag hade nästan inga besvär alls och behandlingen gick strålande. Första sprutan gav mig en aning feber sen hände inget. Blir lite fula märken efter sprutorna som sitter ganska länge men dom frsvinner till slut. ☺️
Vissa måste ta någon slags tabletter också vid hepatit c och dom brukar ge mer biverkningar. Men nu vet jag ju i te vad du får behandling för. Hoppas att du har samma tur som jag hade!
Citera
2018-03-26, 13:03
  #3
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maybeskipper
Jag hade det mot hepatit c. Jag hade nästan inga besvär alls och behandlingen gick strålande. Första sprutan gav mig en aning feber sen hände inget. Blir lite fula märken efter sprutorna som sitter ganska länge men dom frsvinner till slut. ☺️
Vissa måste ta någon slags tabletter också vid hepatit c och dom brukar ge mer biverkningar. Men nu vet jag ju i te vad du får behandling för. Hoppas att du har samma tur som jag hade!

Tack för svar!

Nu är det inte hepatit c det gäller, men jag har hört en del om att det kan utösa hög feber och utmattning i början innan dosen är finjusterad. Toppen att det fungerade bra i ditt fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback