Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-12, 04:01
  #49
Medlem
Duktigjudisknegers avatar
Wait what? Patienter och tar tunga droger. Skandal. Skäms
Citera
2018-12-12, 04:17
  #50
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opethh
Fyfan vad sjukt. Ni måste vara mina dubbelgångare eller något... jag har precis gått precis igenom SAMMA sak. Lider lite till och från fortfarande. Men kan hantera det iaf.

Fick ADHD diagnos med concerta osv i aug ifjol. Men slutade efter 2 månader. Tar emfetamin sporadiskt... men försöker lägga ner det. Psykosen verkar kunna leta sig tillbaka om jag har vaken race... är väldigt försiktig med knarkandet nu och sköter min sömn religöst helst.

Jag ligger lite före TS i händelseförloppet bara xD Ta symtomen på allvar. Alla mina upplevelser jag haft som liknar det du beskriver har hänt när jag ätit adhd medicin/ tagit amfetamin. Och för mig så förstärker det hallisarna Mångfaldigt. Det blir trippigt fast sjukt mörkt och läskigt.


Hade min första fullblown psykos från 20 dec tills ett par dagar efter nyår..... Var det absolut sjukaste jag varit med om... Är en psykdelia snubbe med enorm erfarenhet från trippande, och aldrig haft svårt att kliva ev efter en syra trip eller så.. trippat 100tals gånger åsså bara PANG!

Jag borde ha vetat bättre dock.. självförvållat.... Att ta lsd hos en snubbe med massa främlingar. När man redan varit vaken i 4 dygn +..... Det var underbart första dygnen. Men satan . Man vill inte se halva jordens historia spelas ut om och om igen.. det ena scenariot sjukare än det andra . Ett snabbt exempel. Hatade att gå ner i källaren. Jobbigt att behöva se barnen som vi skulle ge/ leverera till "dom andra" ... 😫 Hur min hjärna kunde hitta på alla de där sjuka storysen begriper jag inte.. farsan var med mig under hela tiden och tog hand om mig. I 10 dagar var jag 110% säker på att han inte var min pappa... jag hade råkat resa in i framtiden.. samma plats, fast jorden är belägrad/besegrad av aliens... ddom människor som fanns kvar var slavar åt dom liksom.. men man fick leva ganska flott på något plågat och perverst vis... Jag trodde han var min lillebror iafb Tilltalade honom med min brors namn osv.... ingen trevlig tid för mänskligheten i den psykosen kan jag lova -_-

Jävlar det drog iväg lite xD skönt att skriva av sig lite. Jag delar nästan aldrig med mig på forum. Riktig lurker xD
Det är en historia för en annan tråd xD

Tog tamejfan aldrig slut på vansinnet heller. Tyvärr minns jag nästan allt också levde ett halvt liv under dom där dagarna..


Träffat på 2 personer senaste veckan som haft råspykos med djupt religösa teman. De sa själva att de inte trodde på att det bara var psykos. Bruden var i direktkontakt med gud och jungfru maria. Hon hade bara varit på jorden i den här kroppen i 3 år konstaterade hon. Och det var fantastiskt tur och mycket mer än vad hon hade bett om. Nu oroade hon sig ingenting längre för snart skulle allt hända enligt nån plan. ..


Var försiktiga hörni

Risken för att jag blir "raderad" /nergraderad av den här posten... (av utomjordingarna ja) Är väl 0 va? pma mig gärna... pratar gärna av mig lite vid tillfälle xD

Oj, det där lät riktigt jobbigt, glad att jag sluppit att min familj blivit indragen. Du får inte ta emot pm än tydligen.
Citera
2018-12-12, 04:18
  #51
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duktigjudiskneger
Wait what? Patienter och tar tunga droger. Skandal. Skäms


Du anar inte hur vanligt det är.
Citera
2018-12-12, 14:21
  #52
Medlem
Duktigjudisknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Du anar inte hur vanligt det är.

Bryr jag mig inte om. SKäms
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback