Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 17:29
  #1
Medlem
Ej bedbugs. Men annat utslag på tex armar armbågar knä osv. Beror det på att de tvättar lakan och annat med starka grejer? sover nästan naken
(har bara bott på 4+ och 5+ hotell)
Citera
2018-03-18, 17:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
Ej bedbugs. Men annat utslag på tex armar armbågar knä osv. Beror det på att de tvättar lakan och annat med starka grejer? sover nästan naken
(har bara bott på 4+ och 5+ hotell)

Hur ofta sover du på hotell?
Citera
2018-03-18, 17:34
  #3
Medlem
Troligen är du överkänslig mot tvättmedel eller,mer troligen mer parfymen de använder. Men det kan vara övergående. Jag hade samma symtom under en period i början av 20års åldern var i kontakt med hälsovården och de konstaterademöverkänslighet mot parfymerade varor men det kan också vara hotellets tvål schampo.
Citera
2018-03-18, 17:35
  #4
Medlem
sebastian66s avatar
Fråga hotellet vad dom använder för material kanske är det polyester bomull du inte tål.
Dom kanske köper något billigt skit som trots allt är acceptabelt på bra hotell.
Där får du det enkla svaret tror jag än att fråga oss tokar här på FB
Citera
2018-03-18, 18:29
  #5
Medlem
Unisertits avatar
Ett ord. Vägglöss.

Tvätta dig noga innan du beger dig hem och elda upp dina kläder och tillbehör är mitt heta tips.
Citera
2018-03-18, 18:31
  #6
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
Ej bedbugs. Men annat utslag på tex armar armbågar knä osv. Beror det på att de tvättar lakan och annat med starka grejer? sover nästan naken
(har bara bott på 4+ och 5+ hotell)
Förmodligen sköljmedlet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback