Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-07-31, 18:15
  #25
Medlem
Det där med att folk som har adhd bara blir lugn av Amfetamin stämmer inte riktigt.. Det är en Dos fråga alltid..

Jag garanterar att du kan ha den mest grova damp som världen någonsin skådat och hög kvalitets Amfetamin I rätt dos kommer göra dig allt annat än lugn som en filbunke..

Jag har adhd och visst blir jag också lugn till en början i lägre doser men dammar jag i mig en 0.5a rakt i e4an(Intravenöst) så garanterar jag att du inte sitter lugnt och läser en bok efteråt..
Och gillar du inte åder karameller så en Ordentlig bomb följt av två rediga snokar så kommer du uppnå liknande resultat..

Är det nu att du verkligen suktar efter den där Wooow känslan och du inte tycker vanligt Amfetamin ger dig känslan så ordna Crystal Meth och en välgjord Meth pipe och ladda den med en rejäl mängd kristaller..

Elda och gunga pipan ordentligt och sug i dig det största bloss du någonsin tagit och håll andan så lär du få den där "Rushen" som du så gärna vill
Citera
2018-10-06, 22:17
  #26
Avstängd
lademikkeluredegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldusch
Nån som provat Ladasten, ger det ork att fokusera på nåt längre än en intro-reklam på valfri gammelmedia-tidning?

Kommer beställa från MP efter att ha avverkat afobazolen, rapporterar sen. InHÄMSK bromantan är väl bara skit som allt annat från RG.
Citera
2018-10-07, 02:55
  #27
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Det där med att folk som har adhd bara blir lugn av Amfetamin stämmer inte riktigt.. Det är en Dos fråga alltid..
Snackar vi stora doser tar ju alltid drogen över, oavsett diagnos. Tror dock det är bevisat att på "medicinska doser" blir en person utan ADHD oftare speedad, medan en person med ADHD oftare blir lugn.

Om det stämmer att en person med ADHD har mindre dopamin i hjärnan verkar det rimligt att den blir mer balanserad och "normal" av en liten ökning dopamin.

Medan en person utan ADHD som redan har normala dopamin-nivåer lättare blir tjackad av medicinska doser.
__________________
Senast redigerad av Ranndall 2018-10-07 kl. 03:04.
Citera
2018-10-13, 04:31
  #28
Medlem
NioLivs avatar
Några har skrivit att det är en myt att när man blir lugn på tjack är det förmodligen inte adhd och även nån skrev att det var en dosfråga. Jag är inte diagnoserad med adhd men jag blir lung på tjack. Och angående doser tar jag samma halvmeterslinor som dem som går på det varje dag gör. Jag tar inte mer än 2-3ggr i månaden. Den ända skillnaden jag märkt på stora doser och mer normala doser för mig är att jag babblar jävligt mycket på halvmeterslinorna. Men jag är ändå lugn och softar i soffan.

Har gått igenom symptomen för adhd och många stämmer på mig så...

Men on topic nu då.
Skulle nog säga nån form av psykedelia. Finns inte mycket som är häftigare än när man skjuts ut i rymden.
Citera
2018-10-14, 18:55
  #29
Medlem
kanske LSD
Citera
2019-07-24, 17:55
  #30
Medlem
Kokain, amfetamin och weed var inget för mig.

kokain gör i princip inget för mig och amfetamin är det ett rus med ett helvete som avtändning.. aldrig igen. Weed gör mig bara slö.
Citera
2019-07-24, 19:01
  #31
Medlem
Nkpgisits avatar
Jag använde dos (amfetamin) när jag va aktiv. IV såklart med, annars är det värdelöst att ta dos. Amfetamin va typ den ändå drog jag tog när jag va aktiv. Äter nu elvanse 70mg vilket hjälper mycket.
Citera
2019-07-25, 10:21
  #32
Medlem
Amfetamin recip eller metylfenidat säger jag.
Citera
2019-07-25, 10:45
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag använde dos (amfetamin) när jag va aktiv. IV såklart med, annars är det värdelöst att ta dos. Amfetamin va typ den ändå drog jag tog när jag va aktiv. Äter nu elvanse 70mg vilket hjälper mycket.

Det blir bara värdelöst att snorta efter man har skjutit för många gånger.
Citera
2019-07-25, 21:50
  #34
Avstängd
Jonktillnarcissuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lademikkeluredeg
Kommer beställa från MP efter att ha avverkat afobazolen, rapporterar sen. InHÄMSK bromantan är väl bara skit som allt annat från RG.

Har provat afobazol, men inte bromantan. Kände inte att nåt hände under tiden men nu ett tag senare känns det som att det ibland kommer en vuxen röst i skallen och ropar "nej det här är ingen bra idé". Har förmodligen inget att göra med afobazolen, men kanske. Körde bara ett paket med.
Obs har ej diagnostiserad adhd men påbörjade en add-utredning som jag inte orkade slutföra.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback