Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 23:49
  #277
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Problemet med dig är att du är retard, men att du är för korkad för att förstå det.
Huvudet på spiken.
2018-03-18, 23:58
  #278
Medlem
UNPROFORs avatar
Råsunda finns inte längre!
2018-03-19, 00:32
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag kan inte minnas senaste gången jag var såhär stolt över Djurgårdens IF!

Vi kör över LHC i kvarten, och dödar derbyspöket som tar oss till final i cupen.

Stockholms stolthet!

Nej, fast nu var det faktiskt spelarna i Djurgården som körde över spelarna i LHC, och spelarna i fotbollslaget som spelade sig vidare till final. Inte du.

Att du enbart tittade på medan spelarna själva åstadkom detta är inget du behöver vara stolt över så till vida du inte tycker det var någon form av bedrift att ha tittat på precis som alla andra.
2018-03-19, 00:49
  #280
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Nej, fast nu var det faktiskt spelarna i Djurgården som körde över spelarna i LHC, och spelarna i fotbollslaget som spelade sig vidare till final. Inte du.

Att du enbart tittade på medan spelarna själva åstadkom detta är inget du behöver vara stolt över så till vida du inte tycker det var någon form av bedrift att ha tittat på precis som alla andra.

Jag är glad över att det laget som ligger mig närmast hjärtat har presterat bra.

När Sveriges fotbolls/hockey landslag gör bra ifrån sig (förutsatt att du håller på Sverige, annars det land du håller på), väljer du då att se det som att ni/vi vann, eller de som spelade?
Såklart att det är spelarna som vinner. Men utan supportrar så blir det inte mycket till sport. Supportrarna är en del utav spelet.
Drar till med den gamla klyschan att publiken är den 12e spelaren...

Klubbtillhörighet är som en familjetillhörighet
2018-03-19, 05:00
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Problemet med dig är att du är retard, men att du är för korkad för att förstå det.
Haha är ej retard. Men att gå in med en inställning som du har är ju ej rätt
2018-03-19, 10:35
  #282
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Haha är ej retard. Men att gå in med en inställning som du har är ju ej rätt

Det som skiljer gringårdare & bajare från AIKare imho: Never say die.

Jag är inte ens sur. Var det inte när vi förlorade mot Bajen heller i cuppen. Det är pre-season. Nya spelare ska spelas in. Systemet skall optimeras.
2018-03-19, 13:29
  #283
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
AIK - Hammarby anses av de flesta bedömare som det hetaste svenska derbyn. Bajen - DIF anses som det näst hetaste.
Bröndby - FCK är Nordens hetaste derbyn enligt samma bedömare.
Schalke 04 - Dortmund är norra Europas hetaste derby.

Derby behöver ju inte betyda bra fotboll

Hammarby är ett skämt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback