Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-18, 15:04
  #13
Avstängd
Arkhamists avatar
Vänta... TS har alltså plöjt på en fet tant som dessutom har det dåliga omdömet att dyka upp hos en tjugo år yngre främmande man mitt i natten mellan lördag och söndag?

Vad får dig att tro att hon inte har för vana att göra samma sak med alla andra män? Negrer? Blattar? Bisexuella män? Ryska sjömän? Hon verkar ju helt klart inte vara särskilt noga med på vem kuken sitter.

Samhället är så fruktansvärt degenererat och människor är monster övermålade med en tunn fernissa av civilisation som spricker i kanterna så fort de lämnas ensamma en stund...
Citera
2018-03-18, 16:57
  #14
Medlem
SkepticalHippos avatar
Ämnet är väl troligen lite utagerat nu men jag flyttar den till ett mer passande forum ändå.

Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2018-03-18, 17:39
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Jag är sjukt besviken på att du låg med någon du inte var attraherad av
Aldrig i mitt liv har jag ens tänkt tanken förut, och nu kommer jag gå tillbaka i dem banorna. Endast folk jag är attraherad av i framtiden. Detta är inte att rekommendera gott folk, så gör inte som jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Vänta... TS har alltså plöjt på en fet tant som dessutom har det dåliga omdömet att dyka upp hos en tjugo år yngre främmande man mitt i natten mellan lördag och söndag?

Vad får dig att tro att hon inte har för vana att göra samma sak med alla andra män? Negrer? Blattar? Bisexuella män? Ryska sjömän? Hon verkar ju helt klart inte vara särskilt noga med på vem kuken sitter.

Samhället är så fruktansvärt degenererat och människor är monster övermålade med en tunn fernissa av civilisation som spricker i kanterna så fort de lämnas ensamma en stund...
Nu var hon ju verkligen inte på högsta skalan på en xxl-nivå, även om jag kanske fick det att låta så. Men att hon kanske har legat med vem som helst innan kan mycket väl stämma, jag har ingen som helst aning. Frågade inte och kommer aldrig få veta. Jag använde i vilket fall skydd då jag inte kunde veta något sånt här till 100 %.

Hursomhelst så har detta nu redan hänt och det är inget jag kan göra åt. Skulle jag kunna tänka mig att ligga med en i samma ålder igen? Kanske, men jag kommer ha sjukt mycket mer krav. Kommer aldrig i mitt liv ligga med en person jag inte känner mig attraherad av igen. Nu lägger jag detta bakom mig och går vidare.
Citera
2018-03-18, 17:48
  #16
Medlem
Var du så jäkla desperat för ett ligg?
Citera
2018-03-18, 17:58
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Var du så jäkla desperat för ett ligg?
Uppenbarligen. Sen så fanns det väl någon % spänning i det hela på hur det urartade sig INNAN det drog igång. Annorlunda o kan helt enkelt säga att det funkade.

Men som jag sagt innan, det var inte värt det och kommer aldrig göra det igen.
Citera
2018-03-18, 18:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Uppenbarligen. Sen så fanns det väl någon % spänning i det hela på hur det urartade sig INNAN det drog igång. Annorlunda o kan helt enkelt säga att det funkade.

Men som jag sagt innan, det var inte värt det och kommer aldrig göra det igen.

Gör som oss andra, dejta på tinder.
Citera
2018-03-18, 18:34
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Gör som oss andra, dejta på tinder.
Det gör jag redan, hehe.
Citera
2018-03-21, 23:54
  #20
Medlem
Elparadisos avatar
Du har uppenbarligen haft otur, finns visst fina MILF:ar på BC och sexet brukar vara bra mycket bättre än med osäkra unga tjejer som inte vet vad de gillar.

Så går det när man tar första bästa i ren desperation
Citera
2018-03-22, 11:00
  #21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Jag är sjukt besviken på att du låg med någon du inte var attraherad av

Kuken måste få sitt. Som Frank Andersson sa.
Citera
2018-03-22, 13:18
  #22
Medlem
swebarbs avatar
Har hon stora hängpattar? då kan det vara bra kanske haha. ska man ligga med en äldre tjej ska hon ha stora pattar och inga små!
Citera
2018-03-22, 18:20
  #23
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Kuken måste få sitt. Som Frank Andersson sa.

Men kuken borde gott kunna vänta tills man hittar någon man är attraherad av..
Citera
2018-12-23, 10:00
  #24
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Aldrig i mitt liv har jag ens tänkt tanken förut, och nu kommer jag gå tillbaka i dem banorna. Endast folk jag är attraherad av i framtiden. Detta är inte att rekommendera gott folk, så gör inte som jag.


Good for you. BC är inte helt fel, det finns snyggingar där också. Problemet är bara att man ska attrahera rätt människor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback