Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-18, 00:28
  #1
Medlem
Hej.

Jag vänder mig till er. Så ja, jag var (eller är) kåt som vilken jävla person som helst kan vara i denna värld. Av någon anledning snubblade jag in på Bodycontact av alla ställen o jag skriver med en. Skickar sms i detta nu o fick en bild på henne. Jag kan säga såhär, det är en jävla nitlott. Tanken är att hon kommer hit senast kl 02.10. Hon är lite full, men vill typ ligga och så.

Hon är 20 år äldre än mig och fråga mig inte hurfan det blev såhär. Jag tänder på tjejer i min ålder, haha.

Så ja. Ska jag köra på och få ett minne för livet eller ska jag gå och lägga mig? You tell me. Jag blev fan osäker nu asså. Shit.
Citera
2018-03-18, 00:34
  #2
Medlem
Zer0Shits avatar
Kör. Fitta som fitta bara den smörjer.
Citera
2018-03-18, 00:36
  #3
Medlem
Ta henne hårt,

Inget att tveka på, bara kör
Citera
2018-03-18, 00:47
  #4
Medlem
Lätt för er att säga. Jag är osäker, väldigt osäker. Detta blir ju liksom under min värdighet. Känner mig kluven. Om jag går ut på en klubb nykter så är det ju inte säkert att det blir med någon hem. FAN
Citera
2018-03-18, 00:50
  #5
Medlem
Sovietdoges avatar
Visa bild på henne annars kan ingen avgöra förutom du
Citera
2018-03-18, 00:57
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovietdoge
Visa bild på henne annars kan ingen avgöra förutom du
Nej, det kommer jag inte göra. Inte bra för något. Heller inte schyst.
Citera
2018-03-18, 00:58
  #7
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Nej, det kommer jag inte göra. Inte bra för något. Heller inte schyst.
Är det en riktigt draködla modell XXXL?
Citera
2018-03-18, 03:40
  #8
Medlem
NovaOculuss avatar
Hur illa är det egentligen?
Citera
2018-03-18, 07:03
  #9
Medlem
Jaghettepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hur illa är det egentligen?


Alla kvinnor på bc är långmilare..
Citera
2018-03-18, 07:04
  #10
Medlem
hakro807s avatar
Hur kan det vara en Milf om det samtidigt är en "jävla nitlott". Du vet om att själva ordet Milf indikerar att det ska finnas attraktion mot kvinnan?
Citera
2018-03-18, 12:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Är det en riktigt draködla modell XXXL?
Lyckligtvis inte XXXL, men inte snygg för det.
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Hur illa är det egentligen?
Haha, ja du. Lyckligtvis såg hon något bättre ut i verkligheten än på bild, men det var då inte mer än max 1,5/10 ändå. Usch.
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghettepetter
Alla kvinnor på bc är långmilare..
Så kanske det är, men nu blir det aldrig från det stället igen.

Överlag så tror jag att jag lärt mig saker i livet som jag kan ta med mig positivt.

Trodde ändå att hon skulle vara okej i sängen då hon ändå var 20 år äldre. Men helt ärligt talat så var detta mitt sämsta ligg. Hon orkade verkligen ingenting och jag förstår inte hur det kan vara så fruktansvärt dåligt då man är i denna ålder. Liksom, klarar man inte utvecklats alls? Sjukt besviken på ALLT.
Citera
2018-03-18, 14:48
  #12
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Lyckligtvis inte XXXL, men inte snygg för det.

Haha, ja du. Lyckligtvis såg hon något bättre ut i verkligheten än på bild, men det var då inte mer än max 1,5/10 ändå. Usch.

Så kanske det är, men nu blir det aldrig från det stället igen.

Överlag så tror jag att jag lärt mig saker i livet som jag kan ta med mig positivt.

Trodde ändå att hon skulle vara okej i sängen då hon ändå var 20 år äldre. Men helt ärligt talat så var detta mitt sämsta ligg. Hon orkade verkligen ingenting och jag förstår inte hur det kan vara så fruktansvärt dåligt då man är i denna ålder. Liksom, klarar man inte utvecklats alls? Sjukt besviken på ALLT.

Jag är sjukt besviken på att du låg med någon du inte var attraherad av
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback