Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 22:51
  #1
Medlem
TheGreatUserNames avatar
Hej jag har ett litet problem, äger en gammal skit mobil (samsung galaxy s2) och behöver uppdatera den från 4.1.2 till nått på 5.0+.

Anledningen är att jag fått upp på mitt mobilt bank ID ett meddelande om att det kommer att sluta fungera i sommar till den här versionen, har läst på nätet att man behöver 5.0 eller nyare för bank ID i sommar någon gång.

Men går jag in i inställningar och trycker på programvaruupdatering står det att jag har den nyaste (4.1.2) vilket inte är den nyaste, så min fråga går det inte att uppdatera S2an mer så jag måste köpa en ny mobil eller går det ordna på något sätt?
Har sökt runt massor på nätet men är inte så haj på programvara och sånt..
Skulle behöva en ny ändå egentligen när det bara finns ca 200mb minne när ja knappt har några appar eller något på den.
Mvh
Citera
2018-03-18, 16:30
  #2
Medlem
TheGreatUserNames avatar
Ingen som vet något?
Citera
2018-04-15, 13:20
  #3
Medlem
roota o blås dit nån rom typ linage eller revolution rom, montera zip-filen på sd-kortet o flasha via recovery, rooten kör du med odin
Citera
2018-04-18, 13:19
  #4
Medlem
b00b00s avatar
Hade inte lagt ner någon energi på en nalle som är 7-8 år gammal. Köp ny.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback