Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 21:42
  #1
Medlem
Scarlettstorms avatar
Ken Ring funderar på att flytta till Afrika för att han tror att det är kört med Sverige, han tror att inom 20 år så är det fullt krig i Sverige.
Jag tror det också.
Jag är helt övertygad över att vi kommer att behöva fly ifrån vårat eget land.
Hur kan inte politikerna förstå vad dom har ställt till med? Varför stoppar dom inte det?

Fler och fler invandrare som kom hit för 30 år sedan och som är skötsamma och har blivit försvenskade ser hur landet förfaller och många av dom funderar på att flytta från Sverige, för det dom flydde ifrån har nu börjat bildas i Sverige.

Vi måste stoppa det här! Ta tillbaka kontrollen över landet, påbörja återvandringen och rädda Sverige.

Citat:
"– Idag är det öppet gangsterkrig. Min storebror blev mördad. Jag har 18, kanske 19 polare som har blivit mördade. Det är en annan verklighet idag i Sverige, en helt annan värld, säger Ken Ring."

"– Så no go-zonerna är inte bara en myt? frågar programledaren.

– Nej, det existerar, det existerar i många områden, svarar Ken Ring.

Så illa har det blivit i Sverige att den kända rapparen nu funderar på att flytta till Afrika. Han ser framför sig att det bara kommer att bli värre framöver.

– Man har glömt bort de här sexåringarna som idag ska börja skolan. Där har vi hur mycket invandrare som helst, och hur mycket folk i förorterna som helst, och det blir bara mer och mer och mer och mer. Det kommer att spricka alltså. Jag har redan börjat fundera på att flytta till Afrika.

– För att det är tryggare? frågar programledaren.

– Det är tryggare. Min son är nio år – han sa till mig ”hallå pappa, varför är det farligare i Hässelby än vad det är i Nairobi i Kenya?” Det är en tankeställare. Jag tror till och med att det är för sent, att det inte går att förändra. Jag tror att det är kört. Jag tror att, inom 20 år så har vi öppet krig på gatorna i Stockholm."

https://nyheteridag.se/inom-20-ar-ha...n-for-sverige/
Citera
2018-03-17, 21:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Ken Ring funderar på att flytta till Afrika för att han tror att det är kört med Sverige, han tror att inom 20 år så är det fullt krig i Sverige.
Jag tror det också.
Jag är helt övertygad över att vi kommer att behöva fly ifrån vårat eget land.
Hur kan inte politikerna förstå vad dom har ställt till med? Varför stoppar dom inte det?

Fler och fler invandrare som kom hit för 30 år sedan och som är skötsamma och har blivit försvenskade ser hur landet förfaller och många av dom funderar på att flytta från Sverige, för det dom flydde ifrån har nu börjat bildas i Sverige.

Vi måste stoppa det här! Ta tillbaka kontrollen över landet, påbörja återvandringen och rädda Sverige.



https://nyheteridag.se/inom-20-ar-ha...n-for-sverige/

Jag tror också det är kört. Men fittan Ken har ju flytt för ett tag sen. Dessutom var han en skit när han bodde här så vad rättfärdar att han uttalar sig?
Citera
2018-03-17, 21:51
  #3
Medlem
StenSaxPungs avatar
Vilka grupper kommer kriga mot varandra?
Citera
2018-03-17, 21:53
  #4
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Jag tror också det är kört. Men fittan Ken har ju flytt för ett tag sen. Dessutom var han en skit när han bodde här så vad rättfärdar att han uttalar sig?

Är det bara de rättfärdiga som får uttala sig?
Citera
2018-03-17, 21:55
  #5
Medlem
Ken Ring kan ju ta samma flyg som Reinfeldt till Afrika.
Citera
2018-03-17, 21:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Är det bara de rättfärdiga som får uttala sig?

Japp Att vara en skit rättfärdigar inte att döma andra skithögar.
Citera
2018-03-17, 21:55
  #7
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Ken är oväntat klok för att vara en pundare med ADHD. Självklart väntar inbördeskrig mellan kaozblattar och resten av befolkningen.
Citera
2018-03-17, 22:01
  #8
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realist1
Japp Att vara en skit rättfärdigar inte att döma andra skithögar.

Han har inte dömt någon, han berättade vart han tror vi är på väg.
Citera
2018-03-17, 22:04
  #9
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Vi måste stoppa det här! Ta tillbaka kontrollen över landet, påbörja återvandringen och rädda Sverige.
[/url]

Jag tror exakt samma sak som Ken. Om 20 är rätt tidsaspekt eller 40 år, det vet inte jag. Men något kommer hända och något måste göras. Annars tror jag på fullaste allvar inbördeskrig kan starta. Det kan säkert vara så som inbördeskrig brukar, att det sker i särskilda områden, att andra områden isoleras.

Att det bara blir värre och värre sades för 10 år sedan. Nu ser vi resultatet, det var ett rätt påstående, vilket jag också trodde för 10 år sedan. Polisen vågar inte göra något, polisen blir hunsade. Militär har vi inte längre?

Ordentligt oroväckande, det blir troligen landsbygden mot storstäderna. Malmöiterna och alla vänsterhipsers blir väl krossade, motstånd i Göteborg och Stockholm. Landsbygden och mindre städer kommer dock klara av motståndet. Det ser riktigt illa ut, jag är övertygad saken drivs till sin spets och sedan kaos, krig och mycket elände.
Citera
2018-03-17, 22:14
  #10
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tror exakt samma sak som Ken. Om 20 är rätt tidsaspekt eller 40 år, det vet inte jag. Men något kommer hända och något måste göras. Annars tror jag på fullaste allvar inbördeskrig kan starta. Det kan säkert vara så som inbördeskrig brukar, att det sker i särskilda områden, att andra områden isoleras.

Att det bara blir värre och värre sades för 10 år sedan. Nu ser vi resultatet, det var ett rätt påstående, vilket jag också trodde för 10 år sedan. Polisen vågar inte göra något, polisen blir hunsade. Militär har vi inte längre?

Ordentligt oroväckande, det blir troligen landsbygden mot storstäderna. Malmöiterna och alla vänsterhipsers blir väl krossade, motstånd i Göteborg och Stockholm. Landsbygden och mindre städer kommer dock klara av motståndet. Det ser riktigt illa ut, jag är övertygad saken drivs till sin spets och sedan kaos, krig och mycket elände.

Det ser verkligen riktigt illa ut, jag förstår inte att det finns människor i det här landet som fortfarande tycker att vi ska fortsätta ta emot fler och som inte ser problemen som finns.

När Svenskarna får nog och sätter ner foten så blir det nog krig och det kommer riktas mot kaozblattarna och alla dom som är ansvariga för att landet har förstörts. Vänsterfolket, feministerna, politikerna.

Malmö är väl nästan bara invandrare i redan så den staden är ju förlorad.

Men varför ser bara Svenska folket på? Varför gör ingen någonting, skriv insändare, protestera, demonstrera, maila politikerna. Om alla gör det så får det effekt. Eller ska vi bara titta på och låta förfallet och galenskapen ske?
Citera
2018-03-17, 22:15
  #11
Medlem
michail.bakunins avatar
Politikers styrs av familjer som Bonnier eliten tillåter givetvis inte att det går så långt. Planen är att få till det ultimata övervakningssamhället och få med Sverige i Nato. Orwells 1984 är elitens handbok. Börja med att släppa in terrorister för att sen få opinionen med sig snart har vi CCTV i varje gathörn.

Se hur snabbt det går att pressa amerikanska företag till censur. När den dagen är här sänds militären in i förorterna och slår ner gängen som styr förorterna.
__________________
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-03-17 kl. 22:42.
Citera
2018-03-17, 22:17
  #12
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Politikers styrs av familjer som Bonnier eliten tillåter givetvis inte att det går så långt. Planen är att få till det ultimata övervakningssamhället och få med Sverige i Nato. Orwells 1984 är elitens handbok. Börja med att släppa in terrorister för att sen få opinionen med snart har vi behöver CCTV i varje gathörn.

Se nu hur snabbt det går att pressa amerikanska företag till censur. När den dagen är här sänds militären in i förorterna och slår ner gängen som styr förorterna.

Vilken militär? Vi har ju inget försvar i det här landet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback