Citat:
Läs orden från Andrei Klimov på ryska UD sist i inlägg nr. 67. En varningssignal till alla som funderar på att kritisera Putin eller avslöja några hemligheter. Lustigt nog dör folk som flugor när de kritiserar Putin men det är kanske bara otur och en konspiration av de elaka rymdödlorna och inte den snälle gamle KGB-mannen som ligger bakom.Möjligt du har rätt men som jag ser det hade redan Putin massiv uppslutning från sitt folk tack vare de ständiga hoten och sanktionerna från väst?
Kan även föreställa mig där ligger och vilar en ta hand om förrädare order och att då läget kanske yppade sig ta hand om några just nu men timingen känns illa vald inte för jag vet hur hemliga agenter tänker och jobbar?
Med tanke på tidigare aktiviteter från väst i olika världsdelar som flutit till ytan vart efter sekretessen lyfts tycker jag det är minst lika troligt detta var något av våra egnas påhitt för att peppa till krig mot diverse påhittade fiender eftersom västs ekonomier är mos och västs makt därmed vacklar.
Kan även föreställa mig där ligger och vilar en ta hand om förrädare order och att då läget kanske yppade sig ta hand om några just nu men timingen känns illa vald inte för jag vet hur hemliga agenter tänker och jobbar?
Med tanke på tidigare aktiviteter från väst i olika världsdelar som flutit till ytan vart efter sekretessen lyfts tycker jag det är minst lika troligt detta var något av våra egnas påhitt för att peppa till krig mot diverse påhittade fiender eftersom västs ekonomier är mos och västs makt därmed vacklar.
Citat:
Eeen, om de skulle? Säger dig namnet Alexander Litvinenko något?
Citat:
Assad gasade sitt eget folk, bevisen för det är mycket starka men som alltid så ljög sig Ryssland och dess nyttiga idioter blåa för att försöka förneka det.Samma idioter som idag försöker få det till att det nu aktuella giftet skulle ha varit tillverkat i Sverige. Skäms, du är fan patetisk! Din och Rysslands trovärdighet är fullständigt noll.