Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-17, 20:40
  #1
Avstängd
skaffade nyligen en p10 och älskade hur snabb och fin det var... nån vecka senare kom en stor uppdatering, nu har jag "lagg" vilket inte är kul alls, min bakgrund jag älska försvann också. Var jag dumsnål som köpte en årsgammal telefon?
Kan man ta bort uppdateringen?
Citera
2018-03-18, 02:22
  #2
Medlem
kl4sseKocks avatar
Tror nog du får roota och lägga in en custom rom eller om du har tur finns stock rom att ladda från denns hemsida.
Citera
2018-03-18, 08:29
  #3
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
skaffade nyligen en p10 och älskade hur snabb och fin det var... nån vecka senare kom en stor uppdatering, nu har jag "lagg" vilket inte är kul alls, min bakgrund jag älska försvann också. Var jag dumsnål som köpte en årsgammal telefon?
Kan man ta bort uppdateringen?

Vad fick du för stor uppdatering?
Citera
2018-03-18, 09:42
  #4
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
skaffade nyligen en p10 och älskade hur snabb och fin det var... nån vecka senare kom en stor uppdatering, nu har jag "lagg" vilket inte är kul alls, min bakgrund jag älska försvann också. Var jag dumsnål som köpte en årsgammal telefon?
Kan man ta bort uppdateringen?
Gör en fabriksåterställning. Ibland efter stora uppdateringar kan telefoner strula lite.

Har själv P10 och den laggar ingenting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback