Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-04-04, 01:48
  #25
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Någon som vet hur det blir med betalningen för mars månad då anläggningarna var stängda i två veckor? Trodde att de skulle i efterhand dra hälften för april men de har dragit som vanligt fullt pris.

Märkligt. Nån som har info innan jag kontaktar SATS?
Citera
2020-04-04, 08:03
  #26
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Någon som vet hur det blir med betalningen för mars månad då anläggningarna var stängda i två veckor? Trodde att de skulle i efterhand dra hälften för april men de har dragit som vanligt fullt pris.

Märkligt. Nån som har info innan jag kontaktar SATS?
Detta postades för någon vecka sedan.
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...&postcount=252

Dock så står det, om man klickar på länken, följande:
Citat:
Du behöver välja senast: söndagen den 22 mars kl. 23.59.
Ser ut som du var lite för långsam på bollen. Du kan ju ta kontakt med dem och se om det går att lösa ändå.
Citera
2020-06-23, 14:23
  #27
Medlem
Byt inte till SATS om du inte vill betala 10x så mycket för 10x sämre service
Citera
2020-06-23, 14:33
  #28
Medlem
Brottar-Bertils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enbesvikenen
Byt inte till SATS om du inte vill betala 10x så mycket för 10x sämre service

Du låter lite bitter

Om du har hittat ett gym som kostar en tiondel av SATS men är tio gånger bättre tycker jag helt klart att du ska träna där i stället
Citera
2023-05-20, 08:20
  #29
Medlem
Rådiss avatar
Sats-medlemmar, vilket minisats är bra?

Hej! Jag håller på att gå upp i limningen av att aldrig hinna träna förutom 30 min på lunchen men nu slog det mig att Sats ju har barnpassning på vissa gym! Dock inte på mitt hemmagym.
(Jag bor i Kista) Undrar om någon testat minisats i Stockholm och vet något bra?
Tuuusen tack!
Citera
2023-05-20, 08:23
  #30
Avstängd
GostaWaldes avatar
Har du dina barn på din lunchrast?
Citera
2023-05-20, 08:30
  #31
Medlem
Rådiss avatar
Haha nej då är de på förskolan, men jag hinner bara träna en snabbis för det är ett visst gångavstånd till gymmet och lunchen är prick en timme. Har du erfarenhet av minisats?
Citera
2023-05-20, 08:31
  #32
Medlem
Rådiss avatar
Kan förtydliga att jag jobbar 8-15 vardagar, efter det så hade jag gärna tränat! Dvs runt 16 och framåt
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback