Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-17, 15:28
  #1
Medlem
Dofternas avatar
Funderar på att säga upp HBO och Netflix och skaffa ETC Play istället. Vad tror ni om ETC Play?
https://www.etc.se/inrikes/ehrenberg...-dagstidningen
Citera
2018-03-17, 16:06
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Funderar på att säga upp HBO och Netflix och skaffa ETC Play istället. Vad tror ni om ETC Play?
https://www.etc.se/inrikes/ehrenberg...-dagstidningen

Ger inte kommunister reklamintäkter så kan inte läsa artikeln. Men en sån västerrunkare som du är så låter det som en bra idé. Lycka till!
Citera
2018-03-17, 16:08
  #3
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Ger inte kommunister reklamintäkter så kan inte läsa artikeln. Men en sån västerrunkare som du är så låter det som en bra idé. Lycka till!

Varför tror du att det är en bra idé, har du koll på vad de erbjuder?

Jag runkar för övrigt med högern.
Citera
2018-03-17, 16:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Varför tror du att det är en bra idé, har du koll på vad de erbjuder?

Jag runkar för övrigt med högern.

För att du kommer matas med den propaganda du tycker om. Rätt enkelt att förstå. Varför behöver du skapa en tråd på Flashback ifall du ska byta eller inte? Ska vi diskutera ifall du kommer bli nöjd med bytet? Eller är det smygreklam för en skittidning som desperat försöker överleva?
Citera
2018-03-17, 16:14
  #5
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
För att du kommer matas med den propaganda du tycker om. Rätt enkelt att förstå. Varför behöver du skapa en tråd på Flashback ifall du ska byta eller inte? Ska vi diskutera ifall du kommer bli nöjd med bytet? Eller är det smygreklam för en skittidning som desperat försöker överleva?

Jag vill veta om ETC Play är bra, får jag inte fråga om det din jävla horpåse?
Citera
2018-03-17, 16:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag vill veta om ETC Play är bra, får jag inte fråga om det din jävla horpåse?

Det är dåligt. Så.
Citera
2018-03-17, 16:17
  #7
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Det är dåligt. Så.

Hur ser deras utbud ut?
Citera
2018-03-17, 16:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hur ser deras utbud ut?

Av vad jag har läst på andra håll är det material som gått igenom en värdegrundsanalys som erbjuds. Perfekt om man är lagd åt det hållet alltså.
Men sedan måste man komma ihåg att ETC inte direkt har en publik eller system som säkrar kapital. Så tjänsten lär gå samma öde som deras papperstidningar. Om inte staten pumpar in lite pengar när kommunisterna skriker att det är orättvist att ingen vill ha dom.
Citera
2018-03-17, 16:44
  #9
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Av vad jag har läst på andra håll är det material som gått igenom en värdegrundsanalys som erbjuds. Perfekt om man är lagd åt det hållet alltså.
Men sedan måste man komma ihåg att ETC inte direkt har en publik eller system som säkrar kapital. Så tjänsten lär gå samma öde som deras papperstidningar. Om inte staten pumpar in lite pengar när kommunisterna skriker att det är orättvist att ingen vill ha dom.

Ok. Vet du vilka filmbolag de har avtal med?
Citera
2018-03-17, 16:47
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ok. Vet du vilka filmbolag de har avtal med?

Nej, men det kan du säkerligen söka upp själv. Bara för att du är kommunist är du väl inte helt IQ-befriad?
Citera
2018-03-17, 16:49
  #11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Köttbulle
Nej, men det kan du säkerligen söka upp själv. Bara för att du är kommunist är du väl inte helt IQ-befriad?

Tydligen inte.

Och jag är sosse, inte kommunist. Håll dig till ämnet
Citera
2018-03-17, 16:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tydligen inte.

Och jag är sosse, inte kommunist. Håll dig till ämnet

Då kanske du får maila ETC och fråga. Eller chansa! Gör vad som känns bäst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback