Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-18, 00:19
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Nice, tjocka snubbar som han, Mark Hunt & Butterbean har förödande kraft i sina överhand rights. Ser att han bob & weavar farligt lågt i början av klippet. Tur att han inte fått ett knä i huvudet.

Cool snubbe med otrolig haka, ett bra exempel på att hur man ser ut inte säger ett dugg om ens fightingskills. Ser dock lite äcklig ut när han polerar sin kagge.

Yes dom har en förmåga att kunna svinga en dagsedel att personen helt sonika faller handlöst till marken. Om man jämför dessa 2 så hade det varit väldigt intressant att se vem utav dom som skulle vinna en match. Jag hade hoppats på att Roy tar hem det hela. Om du hittar ett klipp med dom två kan du gärna länka till det.
Citera
2018-03-18, 00:27
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Tänkte också på Roy ’Big Country’ Nelson, numera Bellator, fd UFC då han ofta går på avslut stående. Att han såklart har MMA-handskar kanske en som inte är så insatt ser...

Ja det stämmer det var han som jag letade efter. Tack för hjälpen.
Citera
2018-03-21, 13:13
  #27
Medlem
withnonames avatar
Mark Hunt skulle på något konstigt vis inte passa att vara under 100 kg trots att han inte är längre än 178 cm.Han ska vara grov och lite rund.
Citera
2018-03-21, 17:10
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Nej jag märkte det, men den sporten handlar delvis om boxning.

Vad heter han den där som springer? Han med tvättbräda och som pratar nåt språk med ord?

Jaha han hette Cristiano Ronaldo, han spelar ju fotboll men sporten handlar delvis om att löpa.
Citera
2018-03-21, 19:11
  #29
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Tur att Roy Nelson aldrig blivit mästare i UFC. Det hade fått MMA att se ut som ett skämt.
Citera
2018-03-23, 11:08
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollsentusiast
Vad heter han den där som springer? Han med tvättbräda och som pratar nåt språk med ord?

Jaha han hette Cristiano Ronaldo, han spelar ju fotboll men sporten handlar delvis om att löpa.

Fast den parallellen tycker inte jag att det är en bra jämförelse. Jag tycker att det hade låtit bra mycket bättre om man hade gjort en jämförelse mellan en som exempelvis du hänvisar till fotboll & en annan kör någon annan typ av bollspel där man använder benen till att sparka med.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback