• 1
  • 2
2018-03-16, 23:45
Medlem
Någon som vet vem GM och BO är?

"Händelsen inträffade på torget i centrala Lycksele. Detta i samband med att en man blev attackerad med vad polisen betecknar som ett tillhygge.

Enligt uppgifter till VK kan det ha rört sig om ett knivliknande föremål.

Polis har spärrat av brottsplatsen och inlett en förundersökning.

- Vid 18-tiden kom ett samtal till regionledningscentralen om ett bråk på torget i Lycksele, uppger Ann Öberg vid Åklagarmyndighetens presstjänst.

- Vid 19.30-tiden greps en person som nu är misstänkt för mordförsök"
Citerat ur VK
Citera
2018-03-16, 23:47
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat
En person är gripen efter ett bråk i Lycksele på fredagskvällen. En man har skadats med ett tillhygge och åklagaren rubricerar händelsen som försök till mord.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-med-tillhygge
Citera
2018-03-17, 01:19
Medlem
Rykten säger att GM är G*ido M*rtines (Nu gripen och häktad)
*= ua

BO är Jh*nny vad han du heter i efternamn.
(Edit: Ingess*n var efternamnet, satt på tungan) *=O

Osäker källa dock, men GM stämmer.

Vet inte vad det gällde så kan inte yttra mig om det, men vet att G*ido är rätt reko och skulle inte hugga någon utan att bli riktigt provoserad. Så min gissning är att Jh*nny kom med kniven först och G*ido vände på det och stack hans egen kniv i honom. (( DETTA ÄR BARA EN SPEKULATION DÅ JAG VET VEM BÅDA ÄR OCH SKALL EJ TAS SERIÖST))

Tiden kommer berätta vad som har hänt och varför.
Senast redigerad av KefftLiv 2018-03-17 kl. 01:22. Anledning: Stavfel
Citera
2018-03-17, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KefftLiv
Vet inte vad det gällde så kan inte yttra mig om det, men vet att G*ido är rätt reko och skulle inte hugga någon utan att bli riktigt provoserad. Så min gissning är att Jh*nny kom med kniven först och G*ido vände på det och stack hans egen kniv i honom. (( DETTA ÄR BARA EN SPEKULATION DÅ JAG VET VEM BÅDA ÄR OCH SKALL EJ TAS SERIÖST))

Onödigt att spekulera så pass detaljerat i detta skede.
Citera
2018-03-17, 01:33
Medlem
Tydligen är inte G*ido GM.

Alla snackar så mycket skit i denna stad så ingen har någon koll.

Avskriv mitt tidigare inlägg.

BO är fastställt som J*nny Ingess*n i alla fall.
Citera
2018-03-17, 03:02
Medlem
Citat:
Tydligen är inte G*ido GM.

Alla snackar så mycket skit i denna stad så ingen har någon koll.

Avskriv mitt tidigare inlägg.

BO är fastställt som J*nny Ingess*n i alla fall.

Jo G*ido är GM, anhållen misstänkt för mordförsök. Men inte säkert att det är han för det.
Citera
2018-03-17, 03:39
Medlem
Citat:
Jo G*ido är GM, anhållen misstänkt för mordförsök. Men inte säkert att det är han för det.

Är detta några kända figurer i denna kommun så det rör sig om något privat gruff. Eller rör det sig om påhopp på okänd.
Citera
2018-03-17, 07:56
Medlem
Båda är low life knarkare. Känner Träffat dem båda på fyllan och det är inte dem vassaste knivarna i lådan
Citera
2018-03-17, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Är detta några kända figurer i denna kommun så det rör sig om något privat gruff. Eller rör det sig om påhopp på okänd.

G*idol är en låtsasgangster som springer omkring med bandana, småknarkar och är allmänt tuff.. Så tuff att han hugger folk i ryggen med kniv! I*gesson är speciell.. Trevlig när han är på rätt humör, men har väl gått ner sig ordentligt på sistone.. Va med i ett reportage tidigare då han va hemlös och försökte pussla ihop sitt liv som pappa varannan vecka..
Citera
2018-03-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grymfloristen
G*idol är en låtsasgangster som springer omkring med bandana, småknarkar och är allmänt tuff.. Så tuff att han hugger folk i ryggen med kniv! I*gesson är speciell.. Trevlig när han är på rätt humör, men har väl gått ner sig ordentligt på sistone.. Va med i ett reportage tidigare då han va hemlös och försökte pussla ihop sitt liv som pappa varannan vecka..

Är det bekräftat att BO är I*gesson? Jag har hört att det ska vara jonkarn nämligen.
Citera
2018-03-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dampjanne
Är det bekräftat att BO är I*gesson? Jag har hört att det ska vara jonkarn nämligen.

Det är I*gesson. 100%.

Båda är väl trevliga på sitt sätt när dom är på bra humör och så vidare.
Men missbruksproblematik finns väl hos båda.

Ska inte sitta och döma folk.
Citera
2018-03-17, 12:17
Medlem
https://www.vk.se/2278022/man-skadad...rak-i-lycksele

Någon som vet vem den andra personen är?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in