Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 21:26
  #1
Avstängd
Okej jag har tatuerat mig hos 5 olika personer i min dagar. Sittningar från 2-5 timmar.

Halsen 4 timmar /sittning
Revbenen 5 timmar /sittning
vänster arm 5 timmar/sittning

Det har självklart gjort ont, men ingenting jag inte klarar av.

MEN har kommit en ny kille till stan från Ryssland. Han gör så bra tatueringar så man vet inte om det är tatuering eller ett fotografi på kroppen. Så jag satte mig ner för att köra, den skulle gå från handleden upp till armvecket. Efter 5 minuter började det gör JÄVLIGT ont. 5 gånger ondare än när jag gjort hos andra. Ännu ondare än laserbortsgning på halsen ( ni som prövat laser vet jag menar. Efter 20 minuter börja min kropp seriöst att skaka. Benen armarna ( spänner mig inte när han tatuerar)

Misstänker att han kör mycket djupare andra? Eller har han andra nålar? Eller vad fan kan det vara? Hört andra som påpekat att det är helt sjukt vilken smärta man får där. skulle sitta 5 timmar. fick avbryta efter 90
Citera
2018-03-16, 21:32
  #2
Medlem
ParkLane66s avatar
Värre än laserborttagning? Ja då jävlar gör det ont. Måste bero på nålarna.
Fick du värre skorpor?
Citera
2018-03-16, 21:33
  #3
Avstängd
creepingdeaths avatar
han kanske är sadist
Citera
2018-03-16, 22:00
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ParkLane66
Värre än laserborttagning? Ja då jävlar gör det ont. Måste bero på nålarna.
Fick du värre skorpor?
Vet inte än gjorde idag. Ja värre än laser

Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
han kanske är sadist
Kan vara, kör samma ställe 5 gånger 🤣
Citera
2018-03-17, 18:17
  #5
Medlem
Det finns så mycket som spelar in på hur det känns att bli tatuerad.

Några exempel : placering, motiv, färg eller inte, maskin, nålar, hur du sovit/ätit.
Citera
2018-03-20, 05:08
  #6
Medlem
Det kan vara nålarna. Jag köpte ett billigare märke av nålar ett tag och det var flera av mina kunder som påpekade det. Då bytte jag tillbaka till de dyrare igen.

Vissa kör djupare och saktare än andra men det här låter mer som om det skulle vara nålarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback