Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 15:52
  #1
Medlem
ricke97s avatar
Tjenare, jag har försökt o försökt o försökt få tag på en jacka med detta märke, specifikt seawolf khaki, men har ingen aning vart man kan få tag på dem, jättekonstigt att dem inte finns i sverige, men det måste ju gå o köpa någonstans, ringde till butik i polen, men dem hade inte den jag ville ha.. Nåhon här som har erfarenhet av detta jackmärke? säljs i mängder i tyskland
Citera
2018-03-17, 13:39
  #2
Medlem
OrganiCs avatar
Vore det inte enklast att beställa direkt från deras sida?
Citera
2018-03-19, 12:29
  #3
Medlem
ricke97s avatar
Finns inte i min storlek, tänkte ifall någon återförsäljare hade den, men hittar ingen återförsäljare
Citera
2018-03-19, 12:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricke97
Tjenare, jag har försökt o försökt o försökt få tag på en jacka med detta märke, specifikt seawolf khaki, men har ingen aning vart man kan få tag på dem, jättekonstigt att dem inte finns i sverige, men det måste ju gå o köpa någonstans, ringde till butik i polen, men dem hade inte den jag ville ha.. Nåhon här som har erfarenhet av detta jackmärke? säljs i mängder i tyskland

finns en butik i hamburg som man kan gå till fysiskt. Kolla på sidan som liraren nedan bifogade. Om du har ont om pengar kan du ta flixbuss nattetid och ta bussen tillbaka runt eftermiddagen eller sent om kvällen. Åker du tillbaka lördag är stökiga element på bussen. Det är många som försöker ta sig in i länder utan pass eller förfalskade dokument. Hör med dem om det skulle kunna gå att skicka jackan per post om du kan din storlek. Det bästa är om du testar jackan för vissa modellen kan vara pösiga. utbudet när det gäller vinterjackor börjar bli begränsat. det ska finnas en överskottswebbplats, ska se om jag hittar den länken.

är det billigare i polen? zlotyn följer euron.
Citera
2018-03-19, 12:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricke97
Finns inte i min storlek, tänkte ifall någon återförsäljare hade den, men hittar ingen återförsäljare

i sverige tror jag inte du hittar någon ÅF men det kan du kolla upp på deras hemsida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback