Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-03-20, 21:36
  #37
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Vad gör männen då? Står de och tittar på.
Om du nu menar att kvinnor slåss med näbbar och klor för den här fullkomligt rabiata invandrarpolitik som förs.
Vart f...n är Männen?
Vår manliga statsminister, är han en horbock eller är det hans frus fel att han lider av färdighetsbrister?
Det är väl media som lyfter fram alla dessa hycklare.
Svensken måste börja bli funktionell igen.
Både kvinna och man.

Det skall inte hängas ut någon mer än dom som styr.
Det blir kontraproduktivt om Nationella skall fortsätta att vara lika dysfunktionella som dem vi nu har i makten.
Och jag lovar dig.
Jag skulle inte ge mig i lag med en grupp som vrålar horor och hyenor eller
spottar och spyr ur sig öknamn hit och dit.
De jagar bort en.

Männen är sexuellt utsvultna och går med på vad fan som helst för att ha sitt på det torra, eller blöta beroende på hur man ser det. Om du inte märkt det så är män ofta villiga att dö för kvinnor, självklart går dom med på kollektivt självmord. Patetiskt men så är det.

Vår statsminister är köpt av judar på bilderbergmötet och han röstfiskar via känsloargument, precis som en kvinna, och det tilltalar även kvinnan av röstsedeln att bedömma.


Att hänga ut förrädare och fiender till landet och folket är inte samma sak som att hänga ut någon som tycker något. Det hade varit samma sak om vänstermedia hängde ut högerfolk som mördar vänsterkräk men så ligger det inte till. Att du bryr dig och svettas över att förrädare skulle hängas ut är för att du själv är resterna efter svartskallar, jävla arabiska ägodel.

Att en kappvändare som dig inte står bakom mig på min sida är jag bara glad och tacksam över, jag behöver inte en jävla orm som byter åsikt så fort modet ändras på min sida. Jag vill inte ha er i närheten av mig eller någonstans där ni kan våldtäktsanklaga ärliga och riktiga kämpar eller läcka information till era egentliga polare på andra sidan. Det ”min” sida behöver är rakryggade män som aldrig någonsin glömmer eller förlåter förrädiska illojala svikare, och som har både hjärta, hjärna och kan skilja på rätt och fel. Som står för det som är rätt och inte bara ställer sig för att det blivit poppis eller för att skydda sin egen rygg. Som en kebabtallrik-leftover-doggybag som dig.
Citera
2018-03-20, 21:48
  #38
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Männen är sexuellt utsvultna och går med på vad fan som helst för att ha sitt på det torra, eller blöta beroende på hur man ser det. Om du inte märkt det så är män ofta villiga att dö för kvinnor, självklart går dom med på kollektivt självmord. Patetiskt men så är det.

Vår statsminister är köpt av judar på bilderbergmötet och han röstfiskar via känsloargument, precis som en kvinna, och det tilltalar även kvinnan av röstsedeln att bedömma.


Att hänga ut förrädare och fiender till landet och folket är inte samma sak som att hänga ut någon som tycker något. Det hade varit samma sak om vänstermedia hängde ut högerfolk som mördar vänsterkräk men så ligger det inte till. Att du bryr dig och svettas över att förrädare skulle hängas ut är för att du själv är resterna efter svartskallar, jävla arabiska ägodel.

Att en kappvändare som dig inte står bakom mig på min sida är jag bara glad och tacksam över, jag behöver inte en jävla orm som byter åsikt så fort modet ändras på min sida. Jag vill inte ha er i närheten av mig eller någonstans där ni kan våldtäktsanklaga ärliga och riktiga kämpar eller läcka information till era egentliga polare på andra sidan. Det ”min” sida behöver är rakryggade män som aldrig någonsin glömmer eller förlåter förrädiska illojala svikare, och som har både hjärta, hjärna och kan skilja på rätt och fel. Som står för det som är rätt och inte bara ställer sig för att det blivit poppis eller för att skydda sin egen rygg. Som en kebabtallrik-leftover-doggybag som dig.

Dina åsikter om vad du inbillar dig att jag är hör inte till trådens ämne.

Det jag ser tydligt i den här frågan är att en del män enbart pratar illa om kvinnan i landet.
Som att hon ska ta ansvar över just den svenske mannens ickeagerande.
Att skrika hora och hyena hela dagarna är ingen lösning.
Och att hänga ut människor som fått barn med varandra och enbart för att de har olika etniciteter är inte politik för mig.
Du och jag ser inte sakfrågan med samma ögon.

Jag avskyr inte människor.
Jag avskyr politiken som förs av människor.
Citera
2018-03-20, 21:57
  #39
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Dina åsikter om vad du inbillar dig att jag är hör inte till trådens ämne.

Det jag ser tydligt i den här frågan är att en del män enbart pratar illa om kvinnan i landet.
Som att hon ska ta ansvar över just den svenske mannens ickeagerande.
Att skrika hora och hyena hela dagarna är ingen lösning.
Och att hänga ut människor som fått barn med varandra och enbart för att de har olika etniciteter är inte politik för mig.
Du och jag ser inte sakfrågan med samma ögon.

Jag avskyr inte människor.
Jag avskyr politiken som förs av människor.


Du har helt rätt i att vi ser olika på saker. Jag hatar dock inte heller människor, men så är ni inga människor i mina ögon heller. För mig behöver ni inte ens få barn, det räcker gott och väl med att ni bara knullar med mördarna av mitt folk, vore det upp till mig så skulle jag få arabernas sharia att verka humant med vad ni skulle få av mig. Ni är jordens avskum och tack vare er är det ändå skitsamma, det går aldrig att lösa dagens problem med politik och prat. Det är blodbad som gäller och när det väl är dags ska jag rikta all fokus på den riktiga fienden.
Citera
2018-03-20, 22:06
  #40
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmn-1
Du har helt rätt i att vi ser olika på saker. Jag hatar dock inte heller människor, men så är ni inga människor i mina ögon heller. För mig behöver ni inte ens få barn, det räcker gott och väl med att ni bara knullar med mördarna av mitt folk, vore det upp till mig så skulle jag få arabernas sharia att verka humant med vad ni skulle få av mig. Ni är jordens avskum och tack vare er är det ändå skitsamma, det går aldrig att lösa dagens problem med politik och prat. Det är blodbad som gäller och när det väl är dags ska jag rikta all fokus på den riktiga fienden.
Ja ok då.
Du får väl sitta i tråden och skriva om horor och blodbad om du vill det då.
Du har väl mer behov av det än att besvara frågan.

Jag däremot förstår inte ens vad uthängning i media skall fylla för funktion.
Varken i den här frågan eller vad gäller att hänga ut Nationella.
Vem hänger den som hänger ut .
Citera
2018-03-20, 22:25
  #41
Medlem
Hmn-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja ok då.
Du får väl sitta i tråden och skriva om horor och blodbad om du vill det då.
Du har väl mer behov av det än att besvara frågan.

Jag däremot förstår inte ens vad uthängning i media skall fylla för funktion.
Varken i den här frågan eller vad gäller att hänga ut Nationella.
Vem hänger den som hänger ut .


Poängen med att föra register och hänga ut förrädare är att vita män som inte vill ta i resterna efter ett inavlat unibrow som slagit ihjäl en 68 åring för att det var kul inte heller ska behöva göra det, eftersom ni inte har moral, ryggrad eller ett rätt och fel tänk, behöver man alltså ett sätt att veta vad ni är för typ. Kunde ni vara ärliga istället för att blåljuga rätt i ansiktet skulle behovet inte finnas.

Visst själva uthängning har ju med skam att göra också, det vore en avskräckande faktor, precis som att chansen att parasitera på vita män EFTER att man knullat av sig med världens alla kriminella smutsbruningar, drastiskt skulle minska om det fanns ett knapptryck bort. Men bäst av allt med ett register är att veta vilka folkmördare som ska radas upp och landsförvisas. Åk ner till sandlådan och fortsätt knulla runt där, kom aldrig tillbaka så är problemet löst. Spridningen av defekta quisling-gener som större delen av er har skulle få ett stopp inom landets gränser. Sen kan ni bukkakke fylla er med varenda ras och kulör som finns så länge jag slipper försörja er på mina skattpengar.
Citera
2018-03-23, 09:31
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Du menar att vi skulle bli som Turkarna då som gifter sig bara med sina egna bla kusiner.
Bra arvsmassa den Svenska folkstammen skulle få då om ett par generationer.
Vi hade ju kris i befolkingsfrågan och degenerering i Sverige införde tvångs steriliseringar.

Klassisk halmdocka, att det enda alternativet till rasblandning är inavel. 500 personer har länge ansetts vara en tillräckligt stor population för att undvika inavel. Om denna siffra är någorlunda exakt är mindre viktigt, det viktiga är den ungefära magnituden. Skulle det handla om 200 eller 2000 personer är det i vilket fall som helst inga problem för en befolkning på miljoner. Inavel är bara en risk i mycket små samhällen, där ingen flyttar in eller ut.
__________________
Senast redigerad av Biggernoll 2018-03-23 kl. 09:39.
Citera
2018-03-23, 09:36
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Barnet skulle självklart steriliseras så vi stoppar problemet där.

Glädjande att se medlemmar i NMR ta den här linjen. Otydligheten om detta i "Vår väg" är ett ständigt orosmoment.

Rasblandningen är kanske det enskilt största problemet att lösa efter en politisk seger. Om vi inte är hårda i rasfrågan så kommer vi aldrig att komma tillbaka till den rasliga nivå vi höll innan kriget. Varje rasfiende som tillåts sprida sina gener i Norden är en seger för Sion.
__________________
Senast redigerad av Biggernoll 2018-03-23 kl. 09:39.
Citera
2018-03-29, 17:25
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggernoll
Rasblandningen är kanske det enskilt största problemet att lösa efter en politisk seger. Om vi inte är hårda i rasfrågan så kommer vi aldrig att komma tillbaka till den rasliga nivå vi höll innan kriget. Varje rasfiende som tillåts sprida sina gener i Norden är en seger för Sion.

Jag har svårt att se blandraser som riktiga människor. Känner ni till begreppet "uncanny valley"? Den olustkänsla som uppstår när man ser något som är människoliknande, men där något "fattas", som hos en mannekäng eller android. Det är just liknelsen med riktiga människor som framkallar obehaget över de livlösa dragen. Det är så jag uppfattar eurasier, mulatter, araboider, thaihalvor och liknande groteska skapelser. Till och med en "pur" nigger har ju något naturligt, rentav naturskönt över sig. Den hör hemma någonstans i världen. Blandrasen är något annat - den utstrålar det plastiga, kulturlösa, kosmopolitiska och opersonliga. Rasblandningen är framtidens ödesfråga...
__________________
Senast redigerad av Biggernoll 2018-03-29 kl. 17:39.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback