Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-16, 05:18
  #1
Medlem
Jag ska inom en snar framtid spendera några dagar i Berlin, och tänkte ta chansen att utforska Tysklands prostitution!

Jag är främst ute efter någon nattklubb eller bar där dem också har damer att erbjuda, ett ställe där sexköpet inte är så påtvingat, hoppas ni förstår vad jag menar.

Har läst en del på berlinintim och hittat mycket bra info, det finns även en sådan kategori av klubbar där "everything can happen, but nothing has to", men det skulle vara roligt om någon satt på lite färsk info.
Naturligtvis har man läst det allra bästa om FKK Artemis, men skulle gärna vilja se något annat också. Stället kan vara sunkigt som fint.

Alla tips är dock av värde!
Tack
Citera
2018-03-16, 05:45
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Insomnia kanske kan passa?

(FB) Gangbang Insomnia Berlin

Jag har inte varit där själv, men av det du beskriver tror jag det kan vara ett alternativ.
Citera
2018-03-16, 06:41
  #3
Medlem
Kurt1s avatar
(FB) Berlin - bordeller 2017
Citera
2018-03-16, 07:39
  #4
Medlem
Antexs avatar
Du hittar det mesta i det du sökt tidigare och svaren ovan.
Något ytterligare kan du hitta på http://preussensex.de

Säkraste och bästa lokalerna tycker jag är Artemis, Erlebniswohnung och Annie Porsche..

Eller sätta dig och ta en öl nere vid Bulowstrasse/Potsdamer strasse och titta på gatulivet
Citera
2019-01-07, 19:09
  #5
Medlem
Hej. Jag ska precis dra till Berlin. Eftersom jag är jäkligt nyfiken på gangbang så tänkte jag testa antingen Anni Porsche eller Erlebniswohnung. Ni som varit där, vilket ställe ska man välja? Eller finns det nåt annat bättre ställe i Berlin?
Jag är också passa på att besöka en bordell. Helst med fräscha tonårsbrudar. Vilken är bäst och mest prisvärd? Tacksam för goda råd!
Och jag skriver såklart en recension när jag kommer hem.
Citera
2019-01-07, 21:02
  #6
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Insomnia kanske kan passa?

(FB) Gangbang Insomnia Berlin

Jag har inte varit där själv, men av det du beskriver tror jag det kan vara ett alternativ.
Ett dåligt tips, visserligen har dom någon dag i veckan, möjligtvis två då prostituerade arbetar där, annars är det en swingersklubb. Kan man inte den scenen är det nog rätt så kasst. Om man nu letar efter köpsex. Jag har haft kul där, visserligen länge sedan och inte med tjejer som har betalt för att arbeta där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback