2006-01-25, 23:37
Medlem
Någon som har lite info om när Norges extremist nummer 1 släpps ut från kåken? Världen börjar bli allt för tråkig nu så dom borde ta och släppa ut Vargen så det händer något.
Vad tror ni han kommer göra när han kommer ut? Tror ni det blir någon ny skiva?
Citera
2006-01-25, 23:50
Medlem
1993 + 21 = 2014? Lite tidigare kanske.
Citera
2006-01-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krucifix
1993 + 21 = 2014? Lite tidigare kanske.

Det är ju mer än 21 år nu efter hans lilla utflykt för några år sen.
Men han behöver knappast sitta av hela tiden, han får nog snart villkorligt.
Hade han inte gjort den där utflykten så hade han varit ute 2005 eller 2007 enligt en intervju i tidningen Edge magazine.
Citera
2006-01-25, 23:55
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Någon som har lite info om när Norges extremist nummer 1 släpps ut från kåken? Världen börjar bli allt för tråkig nu så dom borde ta och släppa ut Vargen så det händer något.
Vad tror ni han kommer göra när han kommer ut? Tror ni det blir någon ny skiva?

Skivor har han ju släppt ändå!!!
Citera
2006-01-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Skivor har han ju släppt ändå!!!

Jo men har ju varit väldigt tyst kring Burzum och Varg i flera år nu. Författandet verkar ju också gå trögt. Han borde ju spela in eller i alla fall börja skriva böcker igen när han släpps, det måste han ju nästan.
Citera
2006-01-26, 00:03
Medlem
Juni 2006, eller juli. Läste jag för ett tag sedan, minns ej var.
Citera
2006-01-26, 00:28
Medlem
Quorthons avatar
Om man går in på Burzums hemsida och läser intervjuer så säger han själv att han tror att han är ute villkorligt antingen 2006 eller 2007.
Ska bli spännande att se vad han hittar på
Citera
2006-01-26, 00:29
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Om man går in på Burzums hemsida och läser intervjuer så säger han själv att han tror att han är ute villkorligt antingen 2006 eller 2007.
Ska bli spännande att se vad han hittar på

Citera
2006-01-26, 00:42
Medlem
Han har sagt att han eventuellt ska spela in ny musik, om han känner för det. Han håller ju på med lite annat också, skrivande till exempel. Jag har för mig att hans första chans till permission är i april 2006. Eller så var det att han kunde ha resten av straffet vilkorligt från och med den tiden, hur som helst så var han pessimistisk eftersom den styrelse som beslutar i sådana frågor inte verkade "gilla" honom...
Citera
2006-01-26, 00:54
Medlem
Quorthons avatar
Undrar vad de kan bero på ?
Verkar ju vara en vederhäftig kille
Citera
2006-01-26, 00:58
Medlem
Jag vet inte vad dom har för kriterier egentligen, lite korrupt om sådant ska baseras på personliga åsikter om personerna i fängelset. Tror inte han misskött sig under sin fängelsetid, annat än att han har provokativa åsikter. Om det funkar som det ska göra så borde han väl få en "rättvis" bedömning av sin situation, men något säger mig att det finns rätt många som inte vill se honom ute så lätt.
Citera
2006-01-26, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I Cum Blood
Jag vet inte vad dom har för kriterier egentligen, lite korrupt om sådant ska baseras på personliga åsikter om personerna i fängelset. Tror inte han misskött sig under sin fängelsetid, annat än att han har provokativa åsikter. Om det funkar som det ska göra så borde han väl få en "rättvis" bedömning av sin situation, men något säger mig att det finns rätt många som inte vill se honom ute så lätt.

Att rymma på sin första permission och stjäla en bil för att sedan bli arresterad med en massa vapen och sprängämnen kallar jag för missköta sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in