Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-28, 12:29
  #25
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Hur mycket tog du, var det nasalt eller bombade du? Är lite sugen på att testa. Om du provat 4-metyl-nep, skulle du anse dessa likvärdiga eller är CPD bättre / sämre?

Har provat både nasalt och oralt. Nasalt var inget vidare för det smakade och kändes fan när det rann i halsen, att skjuta det var det inte på tal om. Väldigt svårlöst(om ens möjligt) i vatten! Bombade ca 0.15-0.2 och detta fungerade nog "bäst", lite ökning i fokus samt svettigare än normalt. Inget jag skulle lägga pengar på dock.

Inte provat 4-metyl-nep, tyvärr.
Citera
2018-05-28, 23:33
  #26
Medlem
Denna slog inte lika bra som 5-oh-pvp men ska testa bara denna ensam Imorgon återkommer
Citera
2018-05-30, 02:17
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Denna slog inte lika bra som 5-oh-pvp men ska testa bara denna ensam Imorgon återkommer

Har du testat den än? Hur var den isåfall?
Citera
2018-05-30, 03:28
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rclife
Har du testat den än? Hur var den isåfall?
Har testat två ggr på två dagar, första var igår när jag precis fått hem 1g av denna och en etta 5-oh-pvp. Eftersom 4-cpdvar kristaller så tänkte jag fan måste testa,krossa ca 25-50mg. Drog upp i två näsor,inväntar rus, efter typ ³-⁴ minuter så är jag sugen på 5-oh-pvp o hoppas den slår bättre än 4cpdn. Så har kört upp 5oh nu o testa gång nr två, dygnat sen igår (måndag) men återkommer med mer svar senare haha
Citera
2018-05-30, 03:41
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Har testat två ggr på två dagar, första var igår när jag precis fått hem 1g av denna och en etta 5-oh-pvp. Eftersom 4-cpdvar kristaller så tänkte jag fan måste testa,krossa ca 25-50mg. Drog upp i två näsor,inväntar rus, efter typ ³-⁴ minuter så är jag sugen på 5-oh-pvp o hoppas den slår bättre än 4cpdn. Så har kört upp 5oh nu o testa gång nr två, dygnat sen igår (måndag) men återkommer med mer svar senare haha


Haha allright!
Citera
2018-06-01, 21:56
  #30
Medlem
Denna är slöseri med pengar då absolut ingenting händer på den, en polare som inte tagit något alls innan testade o han kände absolut ingenting. Tror denna är nog den enda RC jag kan dra i höga doser (testade först ca 25mg,nädå hände lite varm i kroppen. Sen 100mg o samma där. O sen testade jag att köra ca 250mg fast i rp utan resultat, har ca 4-500mg kvar men får bli någon gång när jag inte har något annat att göra typ
Citera
2018-07-23, 07:05
  #31
Medlem
Någon som köpt rci nyaste batch o kan uttala om den är bättre än den dom hade sist?
Citera
2018-07-28, 21:29
  #32
Medlem
ChemicalGirls avatar
Läs detta ett inlägg som jag också gjort i 4-mpd tråden. Typ nästan ingen skillnad på dem två. Tåg båda, blanda ibland.

Den här är riktig skit. Nästan psykoser, svag, fuckat drog. Sen funkar det knappt så man vill bara ha mer och mer.
Men jag kan ge en doseringlista på IV om någon någonsin ska ta detta. Gäller även 4-cpd som jag nästan inte kände skillnad på.
Det känns som att skjuta tvättmedel, brusar liksom i lederna och de blir stela, jätteviktigt, men också det som gjorde att jag tack och lov tog lite mindre av denna giftet.
50mg IV en antydan att detta kan vara en drog, men typ ingenting.
100mg IV börjar känna lite, men svagt.
200mg IV ok rus som känns av, dock ingen jättebra skjuss men funkar. Man blir klumpigare, stressigare, väck.
250mg IV bra dosering. Maffigt, ok skjuss, man blir totalt väck och stressad efteråt, tänker på tre saker samtidigt. Ok om man vill knarka på. Men man kan inte klara vardagen, man blir fan skadad.
250-300mg IV + 100-200mg IM I princip psykos. Hade löst rätt mycket i en 5ml pump och skulle känna av hur mycket jag skulle ta efter typ halva. Känner av efter ca halva, tänker att jag klarar nog lite till. Kanske 1/3 av det som är kvar i pumpen, men trycker ner hela. Jag hade redan varit så väck när jag hade tagit halva att jag inte märkte att jag inte missade de sista av det som var kvar. Efter att tryckit ner och tagit ut kände jag det var ok skjuss, mådde bra. Maffigt, sen började det bli mer och mer och jag tittar på armen, en bula. Hajar att jag missat, men är så väck att inte ens kan göra nått, försökte göra tre olika saker samtidigt. Sen börja helvetet. Fick för mig att huden började lossna, blodet klumpade sig inombords, ingen koordination, konstanta panikattacker, så pass grova att andningen blev fuckat. Var helt spänt och försökte andas lungt. I ca två timmar trodde jag att jag skulle dö, att huden skulle ramla av blodet stelna, när jag tittade på mina vener så såg jag blod klumpar i dem. Kände också ingen smärta, körde kanylen nästan rakt genom armen och kände trycket på vävnaden men ingen smärta, därav inte märkt att missade, kändes inte. Kanske ett potentiellt smärtstillande som tar bort smärta till 100%. Lite spännande det dock. Efter två timmar så började det bli bättre. Men ett av mina livs värsta upplevelser, alltså konstant panikattack i två timmar så man knappt kan andas, men typ psykos. Men hade varit vaken ett tag innan, kan ha påverkat.
En underbar drog ju! Rent Gift!

Samt kunde duscha i iskallt vatten och tycka att det var varm när jag tog detta. Normalt varmt vatten kändes som kokhet, kändes som att det brändes. Fuckat upp rejält nått i hjärnan på en, ingen smärta, fuckat värmekänsla, psykos, panikattacker osv.
Citera
2018-08-21, 07:45
  #33
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeNeFrego
Hur mycket tog du, var det nasalt eller bombade du? Är lite sugen på att testa. Om du provat 4-metyl-nep, skulle du anse dessa likvärdiga eller är CPD bättre / sämre?


Jag kan svara, jag har testat båda och 4 methyl nepen är mycket bättre enligt mig. Men smaken är som baken...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback