Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2018-05-21, 09:31
  #13
Medlem
infiltrants avatar
4/5
Bra styckindelning, dock lite lång.
Låter som en bra förstaupplevelse.
Citera
2018-05-27, 07:55
  #14
Medlem
villervallans avatar
Du bör nog dubbla dosen nästa gången för att få en bättre effekt.
Citera
2018-05-30, 12:28
  #15
Medlem
mumuhammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albinotomten
Varför ville han att du skulle ta det lugnt med spliffen? Jag tolkade det lite som att han antog att den skjutsade iväg dig djupare i trippen vilket det av egen erfarenhet åtmistone inte gör. Varje gång jag rökt cb under lsd-tripp har cb dämpat trippen en aning. Av den anledningen har jag slutat röka cb när jag trippar. Rök dmt under peaken ist

Jag personligen flyger iväg några nivåer om jag röker braj på syra! 50µg kan kännas som 100µg, 12-25µg kan kännas som 50µg osv...

Tog 300µg, rökte kanske allt som allt 1-1.5g under loppet ~1 timme ish när man kan börja förvänta sig peakandet, resulterade i att jag och mina polare hade en non-stop konversation i ett collective consciousness i 6 timmar! För mig går syra och weed hand i hand; vill alltid ha några holkar för att nitro-boosta mig in i hyperspace!
Har dock inte prövat DMT på syra än, ligger på to-do listan!
__________________
Senast redigerad av mumuhammed 2018-05-30 kl. 12:30.
Citera
2018-06-10, 22:36
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villervallan
Du bör nog dubbla dosen nästa gången för att få en bättre effekt.

Nja, denna tab var på 200 mikro så det vart lite mer än vad jag var redo för, är inte heller så sugen på egodöd än

Citat:
Ursprungligen postat av mumuhammed
Jag personligen flyger iväg några nivåer om jag röker braj på syra! 50µg kan kännas som 100µg, 12-25µg kan kännas som 50µg osv...

Tog 300µg, rökte kanske allt som allt 1-1.5g under loppet ~1 timme ish när man kan börja förvänta sig peakandet, resulterade i att jag och mina polare hade en non-stop konversation i ett collective consciousness i 6 timmar! För mig går syra och weed hand i hand; vill alltid ha några holkar för att nitro-boosta mig in i hyperspace!
Har dock inte prövat DMT på syra än, ligger på to-do listan!

Tycker också att gräset boostar som fan, men ger samtidigt en väldigt lugnande effekt. Tog en halv lapp till av denna någon månad sedan (100mikro) och hade återigen problem med omställningen från normal till syrad där man typ känner sig helt tom.
Rökte en spliff och det dämpade nojjan helt faktist, samtidigt som man fick en lite boost. Tror inte jag någonsin kommer ta syra om man inte har lite äzi till hands.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback