Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-16, 03:34
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Nu fattar jag inte... Hur vet labbet vad det är på bilderna? Det förutser ju att de framkallat dem och då kan de sedan inte "oframkalla" den och hävda att de inte vill framkalla dem.
Du får nog trolla i någon annan tråd.

Jag skickade ju mina redan framkallade negativ och inget annat. På negativen går det ganska enkelt att se motiven.

Jag ville ha nya kopior, då jag inte har kvar mina gamla bilder.
__________________
Senast redigerad av podofil1981 2018-03-16 kl. 03:36.
Citera
2018-03-16, 03:36
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Då skulle han ju tvinga komma ut ur garderoben, det fungerar inte för jagsvaga personer, tänk om någon sa något kritiskt till honom

Inga fotolabb där jag bor framkallar på plats, utan skickar vidare till någon större stad.
Citera
2018-03-16, 19:03
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Jag skickade ju mina redan framkallade negativ och inget annat. På negativen går det ganska enkelt att se motiven.

Jag ville ha nya kopior, då jag inte har kvar mina gamla bilder.
Men vad är det då du vill framkalla i första inlägget?
Citera
2018-03-16, 19:52
  #16
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
......
Kanske får inse att det är andra tider idag.

Ja så är det verkligen på Många olika områden.

Dom flesta företag har en "policy" inom olika områden tex miljöpolicy samt "värdegrund" sedan hur hårt dom officiellt håller på denna är en annan femma.

Så det är inte ett dugg förvånande om dina nasse inspirerande bilder stoppades.

Prova någon privatperson som har framkallning som hobby, finns säkerligen, och har inte samma höga krav som större företag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback