Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-15, 00:10
  #1
Medlem
Minns en sida för länge sedan där man kunde t.ex. skriva in sin kompis adress, och då uppstod en animering där det ser ut som ett skelett går mot just det huset, vet inte om det var Google Streets men det var väl något liknande man använt för att kunna få fram bilder på hus och liknande. Tack på förhand!
Citera
2018-03-16, 12:08
  #2
Medlem
whadeewhoos avatar
Menar du Google maps? Om man är i satellit-läge så kan man dra ut en gul gubbe och och släppa han för att få street view.
Citera
2018-03-17, 07:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whadeewhoo
Menar du Google maps? Om man är i satellit-läge så kan man dra ut en gul gubbe och och släppa han för att få street view.

Det där har väl inget med Skelett att göra.

Jag vet vad hEn menade, för jag har också sett den där sidan hEn pratar om, men det var för flera år sen.
Citera
2018-04-20, 02:51
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Det där har väl inget med Skelett att göra.

Jag vet vad hEn menade, för jag har också sett den där sidan hEn pratar om, men det var för flera år sen.

Finns inte detta kvar någonstans?
Citera
2018-04-20, 02:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Minns en sida för länge sedan där man kunde t.ex. skriva in sin kompis adress, och då uppstod en animering där det ser ut som ett skelett går mot just det huset, vet inte om det var Google Streets men det var väl något liknande man använt för att kunna få fram bilder på hus och liknande. Tack på förhand!

Detta är jag också intresserad av.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback