Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-02-03, 00:41
  #25
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Den nya säsongen av Wahlgrens värld ska tydligen börja på Discovery+. Innebär det att den inte kommer att visas på Femman eller någon annan kanal som ingår i det normala utbudet?
När jag såg din fråga var jag tvungen att ta reda på hur det ligger till. Efter lite googlande hittade jag info om nya säsongen och avsnitten börjar tydligen visas på Kanal 5 torsdag 11 februari, alltså torsdag i nästa vecka. På Discovery+ började avsnitten visas torsdag i förra veckan. Det står längst ner i texten i länken:

https://tipsar.tv.nu/premiar-for-nya...hlgrens-varld/
Citera
2024-03-14, 16:17
  #26
Medlem
De har fortfarande ej börjat visa s15 och vet ej heller när det stod på en sida i februari. Inte fanken klipps denna serie i usa heller och kan ha med stjerken att göra!
Citera
2024-04-09, 18:35
  #27
Medlem
Serien Wahlgrens värld S11 skulle komma i februari inte kommit än. Strandhotellet sent det med
Citera
2024-04-09, 20:38
  #28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Serien Wahlgrens värld S11 skulle komma i februari inte kommit än. Strandhotellet sent det med
Och Lailaland? :I
Citera
2024-04-13, 16:07
  #29
Medlem
Serien kanske är sen pga va att pernilla kanske är med i masked singer och får ej visas förrän hon åkit ut
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback