Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 19:51
  #1
Medlem
Behöver en våg som jag kan väga milligram med. Denna ska komma till användning helgen nästa vecka därför behöver jag tips på svenska sidor som hinner skicka ut den tills dess. Det är okej om den väger 1-2 milligram fel men helst ska den vara så precis som möjligt utan att priset blir för löjligt dyrt.
Citera
2018-03-14, 19:57
  #2
Medlem
Matlagning eller kropp?

Teknikproffset har bra grejor. För allt utom dina 83 kilo.
Citera
2018-03-14, 20:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Matlagning eller kropp
Det som ska vägas ska upp i snoken om jag säger så. De ska kunna väga 0.001g
Citera
2018-03-14, 20:24
  #4
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Behöver en våg som jag kan väga milligram med. Denna ska komma till användning helgen nästa vecka därför behöver jag tips på svenska sidor som hinner skicka ut den tills dess. Det är okej om den väger 1-2 milligram fel men helst ska den vara så precis som möjligt utan att priset blir för löjligt dyrt.
Kolla smoketower.
Jag köpte en milligramvåg för drygt 200 där.
Citera
2018-03-14, 20:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Kolla smoketower.
Jag köpte en milligramvåg för drygt 200 där.

Yes, den ja hitta på ST kosta 560 och de va den enda där som vägde i milligram. Priset svider men vad gör man inte för att knarka säkert lixom. Är den billiagaste ja hittat på hela nätet som hinner dyka upp i tid ändå så får noh bli den.
Citera
2018-03-14, 20:47
  #6
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Yes, den ja hitta på ST kosta 560 och de va den enda där som vägde i milligram. Priset svider men vad gör man inte för att knarka säkert lixom. Är den billiagaste ja hittat på hela nätet som hinner dyka upp i tid ändå så får noh bli den.
Okej
Det var ett par år sedan jag köpte min.

E:när jag kollar smoketower så ser jag massor med vågar som väger 0,01.
Dom ligger ju på 250 och uppåt.
__________________
Senast redigerad av Krickert 2018-03-14 kl. 20:53.
Citera
2018-03-14, 21:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Okej
Det var ett par år sedan jag köpte min.

E:när jag kollar smoketower så ser jag massor med vågar som väger 0,01.
Dom ligger ju på 250 och uppåt.

Tror du missuppfattat. Den ska väga i tusendelar av ett gram, inte hundradelar.
Citera
2018-03-14, 21:27
  #8
Medlem
Kalashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Yes, den ja hitta på ST kosta 560 och de va den enda där som vägde i milligram. Priset svider men vad gör man inte för att knarka säkert lixom. Är den billiagaste ja hittat på hela nätet som hinner dyka upp i tid ändå så får noh bli den.


Gjorde samma research som dig för några månader sen och kom till samma slutsats, den från ST för 560 var den billigaste 0.001 vågen inom Sveriges gränser som gick att finna
Citera
2018-03-14, 21:39
  #9
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil-Baba
Tror du missuppfattat. Den ska väga i tusendelar av ett gram, inte hundradelar.
Ok
My bad.
Av nyfikenhet,vad ska du väga?
Fentanyl?
Citera
2018-03-16, 13:47
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Ok
My bad.
Av nyfikenhet,vad ska du väga?
Fentanyl?

Ingen fara det händer alla nån gång

Jag och några polare ska köra debut på 2cb så det är främst därför jag ska köpa vågen. Sedan kommer vågen komma till användning igen då min nuvarande våg är riktigt kass, samt den väger bara ner till hundradelar.
Citera
2018-03-16, 13:49
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalash
Gjorde samma research som dig för några månader sen och kom till samma slutsats, den från ST för 560 var den billigaste 0.001 vågen inom Sveriges gränser som gick att finna

Okej tack för kommentaren. Nu känner jag mig tillräckligt säker på att köpa denna våg, hade ju annars varit min vanliga otur att det säkert dykt upp en annons på en billigare våg dagen efter ja köper den haha...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback