Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-04-10, 10:00
  #13
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Du kan söka på ”pizzagate” och ”pedogate”.
Finns långa listor på människor i hollywood bla som ”sysslar med sånt”, men det gäller att hitta listorna. Jag blev svårt chockad när jag började läsa på om detta, så varning utfärdas för känsliga..
Finns ett ljudklipp där John podesta (påstås det) torterar ett barn som gallskriker bla. Så stark varning.
Jag mådde psykiskt dåligt och grät i flera dagar efter jag hade börjat ”forska” i ämnet..
Allt det där har jag redan läst. Jag vill ha källor på det jag citerade i mitt första inlägg.

Att källhänvisa med att jag ska googla ett ord är inget vidare. Länkar hade varit trevligt, till något jag efterfrågar. Inte ett ämne i stort.
__________________
Senast redigerad av HMBPTOLEMAJOW 2019-04-10 kl. 10:03.
Citera
2019-04-11, 16:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Synd att du mådde dåligt efter att ha gått på en bluff, men så går det ofta när man "forskar" genom att titta på konspirationsteoretiker som babblar strunt på youtube..
Ljudinspelningen av det som påstods vara John Podesta som skrek på ett barn var fake och ihopklippt av folk på 4chan..

Här kan du läsa mer om bluffen:
https://steemd.com/pizzagate/@titusf...ake-chris-chan

Och här är killen var röst de tog och klippte in: https://www.youtube.com/watch?v=NF41xyYYWDs

Det finns absolut inga som helst bevis för att John Podesta skulle varit inblandad i några pedofila aktiviteter. Vill du diskutera vidare föreslår jag att vi tar det i tråden om pizzagate: (FB) Wikileaks avslöjanden om, och blottläggningen av "världseliten" (Pizzagate /mod)

Tack gode gud för det!
Citera
2019-04-16, 01:53
  #15
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det är därför lagarna är slappa. För makten är själva pedofiler och vi kan bara gissa hur omfattande detta nätverk är som sträcker sig över hela jorden. Globalisterna/kapitalisterna ser möjligheter med att tillskansa sig mer makt och kontroll när de skapar spädbarn för att sen utnyttjas och säljas vidare i deras globala handelsnätverk, utan att någon någonsin får reda på det, eller har chans att motarbeta detta.

Det är väl därför barnporrlagarna är så hårda, skulle jag snarare säga.
Citera
2019-04-16, 02:06
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Så detta är ju inte helt nytt fenomen. Vi vet att Vatikanen, Hollywood, Bilderberggruppen, Bohemian Grove, under idrottsevenemang osv, där säljs och utnyttjas barn av rika makthavare.
Vilka är "vi" och hur går er (din) epistemologiska metodik för att faställa vad som "vets"?

Nej, KK är inte del av någon "globalistisk pedofilnätverk", om det skulle vara så får du gärna ta fram fakta. Det finns en anledning till att tråden sitter på K&AT delforumet.
Citera
2019-04-23, 16:56
  #17
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Synd att du mådde dåligt efter att ha gått på en bluff, men så går det ofta när man "forskar" genom att titta på konspirationsteoretiker som babblar strunt på youtube..
Ljudinspelningen av det som påstods vara John Podesta som skrek på ett barn var fake och ihopklippt av folk på 4chan..

Här kan du läsa mer om bluffen:
https://steemd.com/pizzagate/@titusf...ake-chris-chan

Och här är killen var röst de tog och klippte in: https://www.youtube.com/watch?v=NF41xyYYWDs

Det finns absolut inga som helst bevis för att John Podesta skulle varit inblandad i några pedofila aktiviteter. Vill du diskutera vidare föreslår jag att vi tar det i tråden om pizzagate: (FB) Wikileaks avslöjanden om, och blottläggningen av "världseliten" (Pizzagate /mod)
Nej den här debunken var inte mycket att hänga i julgrannen.
Fettot i videon du postade kan inte ens säga "S". Det problemet har inte personen som begår misshandeln/våldtäkten av barnet i Fatherhood videon. Dessutom har du inget orginal på ljudklippet eller videoklippet för att bevisa att dessa har klippts ihop. Det låter exakt som John Podesta. Det är inte i närheten av debunkat.
__________________
Senast redigerad av Pressombudsmannen 2019-04-23 kl. 16:59.
Citera
2019-04-23, 18:38
  #18
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Nej den här debunken var inte mycket att hänga i julgrannen.
Fettot i videon du postade kan inte ens säga "S". Det problemet har inte personen som begår misshandeln/våldtäkten av barnet i Fatherhood videon. Dessutom har du inget orginal på ljudklippet eller videoklippet för att bevisa att dessa har klippts ihop. Det låter exakt som John Podesta. Det är inte i närheten av debunkat.

Här är en video där man går igenom hur filmen gjorts, vilka ljudfiler och filmer som klippts ihop, visar gamla diskussioner
(Långt före pizzagate) om hur man gått tillväga osv. Tyvärr ör den gjord av en extremt omständig pizzagatefamtast men det får man försöka stå ut med - han visar trots allt att detta är fake och inte alls Podesta...
https://www.google.se/amp/busy.org/@...chris-chan/amp
Citera
2019-04-23, 18:46
  #19
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Här är en video där man går igenom hur filmen gjorts, vilka ljudfiler och filmer som klippts ihop, visar gamla diskussioner
(Långt före pizzagate) om hur man gått tillväga osv. Tyvärr ör den gjord av en extremt omständig pizzagatefamtast men det får man försöka stå ut med - han visar trots allt att detta är fake och inte alls Podesta...
https://www.google.se/amp/busy.org/@...chris-chan/amp
Jag har redan gått igenom det där. Som sagt har inte någonting motbevisats över huvud taget.
Citera
2019-04-23, 18:54
  #20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Jag har redan gått igenom det där. Som sagt har inte någonting motbevisats över huvud taget.

ok, du får spela hur korkad du vill - det finns inga förbud mot det.
Citera
2019-04-24, 22:08
  #21
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Finns även fallet i England där barnen bla berättar för någon som filmar om hur de ”skurit huvudet av bebisar” ..
Jupp, kallas Satanic Ritual abuse och ingår i extrem traumatisering som är grundstenen i mind control. Finns för mycket tecken på att det alltförväl stämmer gentemot att det inte skulle göra det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback