Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-21, 19:52
  #193
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Du är inte insatt alls, din pajas. Läs vad någon som verkligen är insatt säger och sluta ta upp vår tid.

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6906614

Har du läst artikeln, din clown? Den håller nämligen inte med dig. Hawking har inte gjort någon upptäckt som varit nära att få Nobelpriset. Man får inte Nobelpriset för lång och trogen tjänst.

Jag har för övrigt studerat fysik på både Stockholms Universitet och Uppsala Universitet och haft lärare som suttit i Vetenskapsakademiens Nobelkommitté för fysik. Då blir det fånigt att ens diskutera med en lekman som dig.
Citera
2018-06-21, 19:56
  #194
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Har du läst artikeln, din clown? Den håller nämligen inte med dig. Hawking har inte gjort någon upptäckt som varit nära att få Nobelpriset. Man får inte Nobelpriset för lång och trogen tjänst.

Jag har för övrigt studerat fysik på både Stockholms Universitet och Uppsala Universitet och haft lärare som suttit i Vetenskapsakademiens Nobelkommitté för fysik. Då blir det fånigt att ens diskutera med en lekman som dig.

Idiot! DU har inte läst den. Jag är såå imponerad av lilla studentens kunskap i ämnet. Men läsförståelse är visst inte din starka sida.
Citera
2018-06-21, 20:10
  #195
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Idiot! DU har inte läst den. Jag är såå imponerad av lilla studentens kunskap i ämnet. Men läsförståelse är visst inte din starka sida.

Min läsförståelse är mycket god. Din är däremot undermålig. Det finns ingenting i artikeln som styrker att Hawking skulle ha varit nära att få Nobelpriset.
Citera
2024-01-07, 15:19
  #196
Medlem
Hur gammal blev Stephen Hawkings? Personligen, 64 skulle jag väl gissa på att han blev. Han hade ju ALS vilket man dör av, den sjukdomen... man dör tidigt. Men 64 är inte särskilt tidigt.
Citera
2024-01-07, 15:22
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamosaladiscoteca
Hur gammal blev Stephen Hawkings? Personligen, 64 skulle jag väl gissa på att han blev. Han hade ju ALS vilket man dör av, den sjukdomen... man dör tidigt. Men 64 är inte särskilt tidigt.

Han blev 76 år
Citera
2024-01-08, 17:48
  #198
Medlem
Ett roligt klipp med GB's älskade Katie Hopkins om Hawkings..

https://www.youtube.com/watch?v=_F5vlxNgoic
Citera
2024-01-08, 18:33
  #199
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Så mongot var en pedofil.. Jag hade mina aningar.. Det svarta hålet, det kan man ju gissa vad han menade med det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback