Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-13, 22:38
  #1
Medlem
Fick klamydia bekräftat idag och har börjat en 9 dagars antibiotikakur doxyferm 100mg idag tisdag. Problemet e bara att jag ska träffa en ny tjej på lördag som jag verkligen vill trycka. Barnmorskan elr vad det heter sa att jag fick ha sex, men då skulle jag ha kondom och säga till tjejen att jag har klamydia.
Det e helt uteslutet o säga det till henne, isåfall håller jag mig hellre ifrån tjejerna 9 dagar. jag undrar om jag kan säga att jag alltid har kondom första gången och inte säga nåt om klamydian och hoppas att hon inte blir smittad?
Borde jag vara botad redan 4 dagar in i kuren så jag kanske rentav kan jappa henne utan skydd?
Citera
2018-03-13, 22:40
  #2
Medlem
Nej, vänta 9 dagar annars berätta det för om inte begår du en olaga handling och kan dömas därefter
Citera
2018-03-13, 22:40
  #3
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maertino1
Fick klamydia bekräftat idag och har börjat en 9 dagars antibiotikakur doxyferm 100mg idag tisdag. Problemet e bara att jag ska träffa en ny tjej på lördag som jag verkligen vill trycka. Barnmorskan elr vad det heter sa att jag fick ha sex, men då skulle jag ha kondom och säga till tjejen att jag har klamydia.
Det e helt uteslutet o säga det till henne, isåfall håller jag mig hellre ifrån tjejerna 9 dagar. jag undrar om jag kan säga att jag alltid har kondom första gången och inte säga nåt om klamydian och hoppas att hon inte blir smittad?
Borde jag vara botad redan 4 dagar in i kuren så jag kanske rentav kan jappa henne utan skydd?

Var och en till sitt, det som får mig att reagera är att du precis fått Klamydia, är under behandling, men ändå fortsätter prata om att du vill ha oskyddad sex med en kvinna du inte riktigt känner?

Lycka till!
Citera
2018-03-13, 22:42
  #4
Medlem
din äckliga lilla råtta. Du ska hållas i karantän tills det att du är smittfri. Inte fan ska du sprida runt dina bakterier.
Citera
2018-03-13, 22:42
  #5
Medlem
tihelos avatar
Snälla du smitta inte henne med något. Blev själv smittad av en vän dessutom med herpes vilket ledde till att jag nästan tog mitt liv. Var inte så jävla fittig.
Citera
2018-03-13, 22:43
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
din äckliga lilla råtta. Du ska hållas i karantän tills det att du är smittfri. Inte fan ska du sprida runt dina bakterier.
jag kommer inte ligga me henne om hon kmr få klam oxå
Citera
2018-03-13, 22:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tihelo
Snälla du smitta inte henne med något. Blev själv smittad av en vän dessutom med herpes vilket ledde till att jag nästan tog mitt liv. Var inte så jävla fittig.
Jag vet, vill egentligen inte smitta henne, det e därför jag skapade tråden, om det finns nåt sätt jag kan trycka henne utan att smitta ner henne också
Citera
2018-03-13, 22:45
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tihelo
Snälla du smitta inte henne med något. Blev själv smittad av en vän dessutom med herpes vilket ledde till att jag nästan tog mitt liv. Var inte så jävla fittig.

Självmord för herpes?
Citera
2018-03-13, 22:47
  #9
Medlem
tihelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Självmord för herpes?
Yes, det är ett helvete. Blandat med att han utnyttjade mig och att jag var extremt kär i honom. Det slutade i urinstopp. Jag kunde inte kissa. Jag var tvungen att gå med en fucking kateter som 25 åring under sommaren.

Tänk med era hjärnor och inte med kuken.
Citera
2018-03-13, 22:47
  #10
Avstängd
F.Hansens avatar
Hoppas hon ställer sig samma frågeställning fast med en annan könssjukdom som du inte har än.
Citera
2018-03-13, 22:49
  #11
Medlem
Grejen är hon e 18 år och bor i en villa som ser ut som ett slott i Lidingö och vi ska ses hos henne för hennes föräldrar e bortresta då. lite svårt att tacka nej bara, tror inte hon har nån könssjukdom
__________________
Senast redigerad av maertino1 2018-03-13 kl. 23:04.
Citera
2018-03-13, 22:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maertino1
Jag vet, vill egentligen inte smitta henne, det e därför jag skapade tråden, om det finns nåt sätt jag kan trycka henne utan att smitta ner henne också
Hur tänker du, kopplar du inte in hjärnan? Du får säga att du har influensan tills behandlingen är över. Verkar dock säkrast att du alltid använder kondom så att du inte ynglar av dig!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback