Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-14, 22:04
  #25
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Smart idè att skrämma upp dom små liven!
"Du broschan du vet att om du inte röstar på oss så får du inga bidrag"! pangbom.....blanketten ner i lådan!

https://www.youtube.com/watch?v=r0y9Nm62_JE

Sorry att jag missade ditt inlägg, ska försöka bättra mig:
Trots att du "liksom skojar mannen" så är det precis så som du "beskriver det" som politiken funkar! (Skrämmande men sant!)

Politikerna vill skaffa "valboskap", som är beroende av att "boskapet" röstar på politikerna. -Oavsett färg på politiker; blå, röd, grön, rosa, brun, vill de inte att människor ska vara "självständiga", eftersom självständiga människor är svåra att styra över, och då blir "politiker" en obsolet samhällsinstitution.

Alltså: De vill "valfuska" genom att både ändra valmanskåren (med nya "väljare") samt försämra läget för de som "fanns före" de "nya väljarna". Allt genom att svika medborgarna...
Citera
2018-03-14, 22:14
  #26
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Sorry att jag missade ditt inlägg, ska försöka bättra mig:
Trots att du "liksom skojar mannen" så är det precis så som du "beskriver det" som politiken funkar! (Skrämmande men sant!)

Politikerna vill skaffa "valboskap", som är beroende av att "boskapet" röstar på politikerna. -Oavsett färg på politiker; blå, röd, grön, rosa, brun, vill de inte att människor ska vara "självständiga", eftersom självständiga människor är svåra att styra över, och då blir "politiker" en obsolet samhällsinstitution.

Alltså: De vill "valfuska" genom att både ändra valmanskåren (med nya "väljare") samt försämra läget för de som "fanns före" de "nya väljarna". Allt genom att svika medborgarna...

De e lung!
Jag blir avstängd med jämna mellangärden för att moderatorerna inte förstår vad jag skriver ibland, men du verkar förstått iaf !
Citera
2018-03-15, 10:31
  #27
Medlem
Fjodorovs avatar
Klart det är, de har tagit hit miljontals av människor som aldrig någonsin kommer att rösta eller verka för svenskarnas bästa.

Inte konstigt egentligen, vår regering har redan begått högförräderi men ingen har avsatt dem än.
Citera
2018-03-15, 12:26
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Går du runt och letar efter saker att störa dig på eller vad är din grej?

Det rör sig självfallet inte om valfusk.
Det är korrupt att spendera skattepengar som ej tilldelats partiet för att få röster
Citera
2018-03-15, 15:23
  #29
Medlem
Provocative2.0s avatar
Det där körde SD med redan i förra valrörelsen. Hos mig var de två gånger. En gång för kommunvalet o en gång för riksdagsvalet.
Så, vi kanske ska börja klanka på det partiet innan vi riktar in oss på copycats?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback