Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-15, 11:44
  #517
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Barca vann rättvist ja. Men hur kan du säga att de inte är straff?

Varför försöker du få den till solklar? Trött på människor som verkar tro att en vindpust / minsta lilla kontakt skall vara straff. Det är 50/50, precis som Suarez mot PSG förra året. Den är inte glasklar men man kan förstå varför domaren blåser. Jag tycker inte det var straff igår eller att Suarez skulle haft straff. Således är den inte solklar. Ta mig tillbaks till 90 talet....
2018-03-15, 11:57
  #518
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Barca vann rättvist ja. Men hur kan du säga att de inte är straff?

För att det inte var det? Gult för filmning känns mer rättvist.
2018-03-17, 01:35
  #519
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Du drar förhastade slutsatser. Att extrema burop så fort motståndaren rör bollen oavsett motstånd hör till en viss sorts läktarkultur är en sak, den sydeuropeiska och även i Sydamerika tänker jag på främst då, det betyder inte att jag inte kan leva med det. Det gör det inte mindre apigt. Men du tycker säkert ramsor och bära sitt lag fram är skitonödigt, det är bättre att busvissla med sina smutsiga fingrar mellan tandgården likt hormonstinna tonåringar i en stökig rastgård.
Nu lägger du ord i min mun, och det är inte snällt gjort!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback