Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 15:57
  #1
Moderator
^Eazs avatar
Jag var just inne i (FB) Betyg på medlemmar och deras inlägg samt Gilla-knappar (Sammanfogad) och tänkte leta upp admins inlägg om att FB kommer vara gilla-fritt tills helvetet fryser till is men orkade inte söka efter inlägget.

Då slog det med att det vore trevligt med ytterligare ett alternativ i drop-down menyn när man är inne i en tråd för att visa alla inlägg skrivna av admins och även av moderatorer (när inlägget är underskrivet med /Mod självfallet). Speciellt i /Flashback så vill man ibland se vad moderatorer och framförallt admins sagt i vissa trådar utan att behöva gå igenom sida efter sida i vissa större trådar.

Att visa admin inlägg torde inte vara så svårt att lösa rent tekniskt, men det blir självfallet krångligare att visa moderator inlägg då dessa är vanliga användare och kan bli vanliga användare efter sin tid som moderatorer (mig själv undertecknad t.ex) så där behöver teknikens uppdateras (om så inte redan görs) så att en moderator kan märka ett inlägg när denna skriver något i form av moderator som då gör inlägget sökbart via "Visa Admin/Mod inlägg" även om moderatorn slutat sen inlägget skrevs.

Edit: Med drop-down menyn menar jag denna: https://i.imgur.com/WGED3oR.png
__________________
Senast redigerad av ^Eaz 2018-03-13 kl. 16:00.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback