Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-03-27, 19:07
  #97
Medlem
Vanstyretstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliwood
Om ett inlägg inte styr någon annans tankar, vad är det för mening att skriva det?

Ähhh Vha?
Så det är din syn på kommunikation, okej?
Vart styr de då om jag får fråga?
Vissa försöker styra för att få något ut av vad det nu kan vara, att kanske mot andras vilja och moral lyckas robba oskulden/pengar makt fru man jobb hus bil osv....Men här på FB funkar det inte riktigt, Jises du gjorde mig SkitNödig, snacka om manipulera 😁
Citera
2018-03-27, 19:11
  #98
Medlem
ne här på fb styr man för att kontrollera folkmassan. det finns mycket mer än bilar och hus att tjäna på det.
Citera
2018-03-27, 19:45
  #99
Medlem
Vanstyretstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliwood
Om jag skriver "påverka" istället för "styra" då? Varför skriva något om ingen blir påverkad av det, då kan jag lika gärna skriva dagbok.

Hur mycket man far med osanning, om man vill påverka åt ett positivt håll, om det personliga man behöver dela med sig av alltid är negativt m.m. är en annan fråga.

Jag är antagligen sjuk och behöver hjälp, men jag är glad att jag åtminstone inte är ett fruntimmer.

EDIT: Med det inte sagt att du är ett fruntimmer. Jag har svårt att upptäcka de här sakerna.

Nej du är troligen inte sjuk!
Jag försökte bara provocera fram vad det var du egentligen menade.
Jag vet av egna erfarenheter hur media i alla tider varit i symbios med dom styrande makterna politiskt.
När jag befunnit mig i krigsdrabbade platser i världen märks lögnerna mest.
Jo jag har kuk och den är medfödd och jag delar inte den med någon annan med kuk, alltid varit kvinnor men nu tycker jag dom bara är besvärliga, det hör väl till åldern.
Ska du få reda på sanning så är det bäst att vara på platsen där det händer.
Folk ljuger utan dom vet om det till 80% om en människa som tex mig själv vill höra sanningen så måste jag nästan tortera dom med frågor, mjuka upp dom innan jag tar klämmorna från lastbilsbatterierna och grillar vederbörande på info så tinings loberna kokar
Citera
2018-03-27, 19:45
  #100
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Att prata om vänstern och högern är fullkomligt idiotiskt, skulle då Flashback vara högerorienterat kan du få suga på min klase hemmorojders en kväll.
För mig finns det bara undersåtar sängvätare och klimaterie troll.
För mig finns bara folk tvångsanställda på och av Flashback international inc. den lurade folkmassan, ägda politiker och de moguler som styr.

Flashback är fejk och jag sitter inlåst i Kirunas gruva och skriver detta. Jag kommer nu att bli utbytt till en bot. Robot-Ziaya.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback