Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 00:31
  #1
Medlem
Hejsan! Det är så att min iphone har en stor spricka i skärmen och det har lett till att den använder touchen av sig självt och därmed försöker logga in. Det har lett till att min telefon nu har blivit avaktiverad...
Jag har försökt återställa den via itunes, men ca 3 min innan återställningen är klar så sätts mobilen igång och jag får börja om från början, vilket jag gjort ca 10 gånger nu.. Vad skall jag göra? Mycket tacksam för svar!!
Citera
2018-03-13, 00:58
  #2
Medlem
HeltHarams avatar
Enda du kan göra är väl att fixa skärmen och sedan återställa igen. För den måste väl fixas oavsett om den beter sig sådär?

Edit: missuppfattade jag kanske? Är det pga den fuckade skärmen som återställningen inte funkar eller är det ett separat problem?
__________________
Senast redigerad av HeltHaram 2018-03-13 kl. 01:00.
Citera
2018-03-13, 01:37
  #3
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flach98
Hejsan! Det är så att min iphone har en stor spricka i skärmen och det har lett till att den använder touchen av sig självt och därmed försöker logga in. Det har lett till att min telefon nu har blivit avaktiverad...
Jag har försökt återställa den via itunes, men ca 3 min innan återställningen är klar så sätts mobilen igång och jag får börja om från början, vilket jag gjort ca 10 gånger nu.. Vad skall jag göra? Mycket tacksam för svar!!
Undrar också om det är olika problem. Touchen på knappen kan du ju låta bli att aktiveranär du fabrikåterställer så det problemet borde lösas då.
Citera
2018-03-13, 10:22
  #4
Medlem
EckiEckis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flach98
Hejsan! Det är så att min iphone har en stor spricka i skärmen och det har lett till att den använder touchen av sig självt och därmed försöker logga in. Det har lett till att min telefon nu har blivit avaktiverad...
Jag har försökt återställa den via itunes, men ca 3 min innan återställningen är klar så sätts mobilen igång och jag får börja om från början, vilket jag gjort ca 10 gånger nu.. Vad skall jag göra? Mycket tacksam för svar!!

Utan att byta skärm kan du nog inte göra så mycket.

Telefonen skall starta i slutet av återställningen, och då kan mycket riktigt en defekt pekskärm ställa till det och avbryta återställningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback