Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-12, 09:00
  #1
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Hennes sambo ramlade och fick allvarliga skallskador.

Medan han låg på sjukhus misstänks hon ha tömt hans konto, sålt aktier, spenderat pengarna på restauranger och taxi – och hjälpt sin son att betala en knarkskuld.

När Kronofogdens krav kom gömde hon dem under madrassen – nu åtalas kvinnan för bland annat bedrägeri.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...lag-pa-sjukhus

Någon som vet mer om detta fall?
Citera
2018-03-12, 09:17
  #2
Avstängd
Kurt.Eklunds avatar
Oj en kvinna! Då kan vi räkna med böter trots detta grova bedrägeri.

Vilken hora. Hennes namn skall permanent vara offentliggjort, alla ska veta vad hon gjort och sonen skall hängas ut. Längtar till FUP, arbetsgivare och bekanta kommer kontaktas.
Citera
2018-03-12, 09:42
  #3
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Oj en kvinna! Då kan vi räkna med böter trots detta grova bedrägeri.

Vilken hora. Hennes namn skall permanent vara offentliggjort, alla ska veta vad hon gjort och sonen skall hängas ut. Längtar till FUP, arbetsgivare och bekanta kommer kontaktas.

vad har hennes son med detta att göra? va ju inte han som tömde hans konto
Citera
2018-03-12, 09:45
  #4
Medlem
acebaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
vad har hennes son med detta att göra? va ju inte han som tömde hans konto

Hon betalade en av hans knarkskulder med en del av pengarna uppger hon
Citera
2018-03-12, 09:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Hon betalade en av hans knarkskulder med en del av pengarna uppger hon
Det förstår alla och fråga är varför skall sonen hängas ut?
Citera
2018-03-12, 09:53
  #6
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acebace
Hon betalade en av hans knarkskulder med en del av pengarna uppger hon

Nu va det ju hans mamma som betalade skulden, va ju inte så att han tömde konto för att betala av en knarkskuld. Så sonen ska hängas ut för att hans mamma gav han pengar som han sen betalade av en skuld?
Citera
2018-03-12, 11:39
  #7
Medlem
Därför många män idag väljer att vara singlar!
Citera
2018-03-12, 12:10
  #8
Medlem
AkeSvanstedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Därför många män idag väljer att vara singlar!
Japp. Det är den enda anledningen till att jag är singel, så jag kan vara sjuk utan att sambon min stjäl alla mina pengar för att betala sin sons knarkskulder.

Jobbigt att BO's syskon inte orkade stå på sig mot kvinnan. Även om hon döms lär han inte få en enda krona tillbaka.
Citera
2018-03-12, 14:06
  #9
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkeSvanstedt
Japp. Det är den enda anledningen till att jag är singel, så jag kan vara sjuk utan att sambon min stjäl alla mina pengar för att betala sin sons knarkskulder.

Jobbigt att BO's syskon inte orkade stå på sig mot kvinnan. Även om hon döms lär han inte få en enda krona tillbaka.

Brottsofferfonden? Eller är den enbart för kvinnor?
Citera
2018-03-12, 17:32
  #10
Avstängd
Fy fan alltså fram med horans namn. Fy fan. I relationsforumet pratar man om att kvinnor visst älskar män medan kvinnohatarna säger att kvinnan är en parasit. Varsgod. Här har vi ett exempel på det.

I andra fallnhandlar skilsmässor till 90 procent om pengar. Men säger man det till en kvinna så handlar det om "dåligt sex". Kvinnlig natur är riktigt genomvidrig.
Citera
2018-03-12, 19:19
  #11
Medlem
messiasibids avatar
Vilken parasit och patetisk människa.

Jag ska absolut inte gifta mig åtminstone inte utan vattentätt äktenskapsförbund. Riskera 50% av ens nettoförmögenhet för cermoniellt jippo - aldrig. I detta fall var det ju sambon, så aa delad ekonomi kan det få vara sålänge ens privata konton hålls separat.
Citera
2018-03-12, 19:54
  #12
Medlem
RasistTelevinkens avatar
Fy fan vilken vidrig människa, skulle inte förvåna om den slemmiga haggan ligger bakom mannens skallskador också, vilken golddigger
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback