Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-12, 11:23
  #49
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag har haft 2 stalkers efter mig. Lösningen var att förklara hur jag kände och att jag inte vill ha någon mer kontakt. Att felet inte berodde på dem, utan för att jag var kär i en annan.

Har flera böcker om Stalkers och har läst allt på nätet. Jag är expert. Allt beror på vilken respons man ger. Fel respons = det blir värre.

Hänvisa gärna till de böckerna och sidorna som föreslår att man ska ha fortsatt kontakt med en stalker för just nu verkar du bara snacka ren skit. Ditt idiotresonemang gör att man snarare tror att du har en fallenhet för stalking och "bara vill få en förklaring" av de som sviker dig och att du bara låtsas ha varit stalkad. Det här är inget jävla skämt, dumma råd av egen låtsaserfarenhet skulle kunna leda till att TS mördas.

Alla experter och polisen rekommenderar att man ska klippa all kontakt med en stalker. Visst, man ska först förklara att man inte vill ha kontakt. TS har ju då hon gjorde slut förklarat var hon står men han accepterar uppenbarligen inte det. Det finns ingen mening med att förklara en gång till.

Stalkern ser även negativ respons som en vinst och blir uppmuntrad av livstecken. Den vanligaste tekniken stalkern använder är att påstå att denne är skyldig en förklaring, detta för att få till en konversation eller träff, men oavsett hur mycket man förklarar så blir inte denne nöjd utan hittar utifrån det på nya saker som offret är skyldig att förklara eller göra. Innerst inne vill h*n ser h*n det bara som en chans att kunna påverka sitt offer så att denne ska förstå att stalkern är världens bästa människa.

Experter säger att man ska låta bli att svara:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...att-ligga-lagt
Citat:
För den som råkar ut för stalkers så råder Fredrik Hedén den utsatta att göra så lite som möjligt. Att konfrontera en stalker kan vara farligt, eftersom det kan trigga igång gärningsmannen ytterligare.

Man ska inte ge någon respons och göra så lite som möjligt. All form av respons kan rättfärdiga beteendet. Det som fungerar bäst är att hålla distans, säger Hedén.
https://nyheter24.se/nyheter/forskni...ar-bor-du-gora
Citat:
1. Ta aldrig kontakt med stalkern.
– All form av kontaktbesvarande tolkas som en vilja att ha kontakt. Var konsekvent, även om det är svårt, och svara inte på något av stalkers försök till kontakt. Det är det mest effektiva sättet att få dem att sluta, säger Strand till Nyheter24.

https://www.metro.se/artikel/därför-blir-man-en-stalker
Citat:
Var väldigt tydlig med att du inte önskar kontakt med personen till en början. Därefter ska du undvika alla kontakt eftersom även avvisanden kan leda till motsatt önskad effekt.

Till TS:

Du gör helt rätt enligt alla expertråd då du inte svarat och dokumenterat allt! Det du behöver göra nu är att gå till polisen. De kommer hjälpa dig vidare. Du bör ansöka om ett kontaktförbud, då blir all kontakt med dig i fortsättningen olaglig. Vid varje ny kontakt så meddelar du polisen.

Du ska inte behöva vara ensam i detta. Gå till närmaste polisstation eller ring till polisen på telefonnummer 11414.

1. Gör en anmälan.
2. Ansök om kontaktförbud.
3. Fråga om var du kan få stöd.

Lycka till! Skriv gärna i tråden vad som hände med polisen för att ditt fall ska kunna hjälpa någon av de tusentals andra som stalkas att anmäla! Han är farlig. För varje nederlag så kommer han ta till mer och mer desperata åtgärder och du kan råka riktigt illa ut. Se därför till att polisen är inkopplad NU, helst nyss!
__________________
Senast redigerad av SkepticalHippo 2018-12-15 kl. 20:16.
Citera
2018-03-12, 11:44
  #50
Medlem
Shivons avatar
Jag har varit med om exakt samma sak. Efter jag gjorde slut med mitt ex (som gjorde en massa hemska saker) så stalkade han mig på sociala medier/telefon, han gick till och med så långt som att sätta sig på ett flygplan och komma hit till Sverige ifrån England.

Han hade precis som ditt ex en massa bilder på mig, varav några var ifrån när han hade drogat och klätt av mig naken, han hotade med att sprida vidare allt han hade. Jag stängde dock inte ner all social media försten han la ut den första bilden.

Tro mig..det du vill göra är att bara gå under jorden. Stäng ner allt, byt mobilnummer etc. Jag gjorde allt detta+ flyttade. Och det tog ca 7 månader innan han gav upp totalt.

Du måste bara klippa av all kontakt, Att ta kontakt eller svara på något han skickar etc är bara att kasta bränsle på en eld.
Citera
2018-03-12, 13:45
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moollan
Okej tro inte jag vill smutskasta honom eller nått, jag vill bara att han ska sluta med all hot och att vi båda kan få leva vårt liv. Jag lämnar ju liksom honom ifred.
Jag tycker fortfarande om hans alla andra fina sidor som han har. Jag har ju haft ett förhållande med honom i flera år till och från... Vi har massa fina minnen tillsammans. Jag vill inget annat än att han ska må bra och få göra det han vill i livet. Han var allt för mig. Därför blir jag väldigt ledsen över att han gör såhär... Önska han kunde tänka samma om mig...

Egentligen så gjorde han slut först. Sa massa elaka saker till mig så jag blev ledsen och bönade och bad han sluta i stundens hetta men efter fick jag acceptera det men då sen ville han inte att d skulle va slut men då hade det hänt såå mycket grejer som gjorde att jag aldrig kunde se honom på samma sätt igen, tryckte ner mig hela tiden och ah... Så jag fick göra slut för vi bara sårar varann hela tiden. Jag säger inte att jag är perfekt och han e skit. Jag säger ba vad han har gjort mot mig nu efter vi gjort slut och att ni kanske kan hjälpa mig om d e rätt eller fel och hur jag ska gå tillväga och inte gå tillbaka till han och om såna här fall löser sig. Vill höra andras erfarenheter...

Han sa då bland annat när han gjorde slut att vi har för mkt historia bakom oss osv liksom så nånstans där inne vet han själv att vi inte e bra för varann ibland.
Men jag känner nu att vf han inte ville gö slut e la för han inte vill vara ensam tror jag...
Jag förstår att man kan känna så jag tycker det här e skitjobbigt jag med att han inte längre är i mitt liv... Jag ville ju inte gö slut men va tvungen för det hade inte funkat... Men jag tycker själv att det sårar mer att han e tillsammans med mig bara för att liksom... Skulle jag aldrig göra mot honom...

Men ah det e inte det som är problemet utan nu är det att han stalkar mig och hotar mig även fast vi gjort slut.

Så att enlevandeman... Hur tycker du exakt jag ska göra då? För att se din sida av situationen för du säger annat än alla andra... Vad tycker du jag ska säga till honom exakt som kan få honom att sluta då?
Vännen, sluta läsa/besvara ”enlevandeman” här. Han lider av grav okunskap gällande ämnet och du ska absolut inte lyssna på honom. Han har mer gemensamt med en stalker än en stalkers offer. Det enda du ska göra är att ignorera ditt ex till FULLO och kontakta polis. Inget annat.

Ditt ex är inte en fin människa - det är det första du måste inse. Han är inte en god person trots vissa bra stunder när ni varit tillsammans och du har inte gjort något fel alls mot honom. Du gjorde slut med honom p g a att han inte behandlade dig rätt på något sätt alls, och nu ser vi även att han skaffade ”utpressnings-verktyg” redan undertiden ni var tillsammans. Du har all jävla rätt att dumpa skithögen. Du inser det kanske inte lika starkt nu, men han har med högsta sannolikhet fått dig att må mycket dåligt i er relation. Tänk dig att han vet att du är deprimerad, och ändå väljer han att göra livet extremt jobbigt för dig. Så gör _aldrig_ en i grunden snäll och empatisk människa, vad han/hon än går igenom. Ditt ex är ond och du får absolut inte gå tillbaka till honom. Det är större risk att han blir våldsam mot dig om du går tillbaka till honom.

Samla ihop alla dina bevis när du har vaknat. Allt - hela rubbet. Här kan du läsa på polisens hemsida vad du ska tänka på vid anmälan; https://polisen.se/utsatt-for-brott/...-brott/nathat/

Du ska berätta för polisen att du vill ANMÄLA ditt ex för bland annat Förtal och Utpressning. Om du har bevis på att han gjort fler grejer ska du ta upp det också.

Säg att ditt ex blev hysterisk när du gjorde slut och att han inte slutar trots att du inte svarar honom. Att du gjort slut är nog med anledning att han inte ska kontakta dig. Han kör på medveten utpressning, lägger bilder fysiskt utanför din dörr, du känner dig inte trygg, säg att han ringer från olika nummer och trakasserar dig, att han skriver till dig. Att han lägger upp privata bilder på dig i syfte att skada dig och hänvisar till din instagram. Visa ALLA bevis du har. Säg att du har tvingats gå under jorden men han fortsätter och du känner dig extremt rädd och hotad och du vågar inte gå utanför dörren. Skriv ut bevis på papper. Allt. Det är en extrem skillnad på att kränka någon med fula ord än att kränka en persons hela integritet med bilder och med utpressning.

Säg att ditt ex är den ENDA som har kunnat sno bilderna från din dator/telefon. Och att han visat liknande hotfullt beteende förut när du gjort slut och att han är den enda som är arg på dig just nu. Han är den enda tänkbara hotbilden.


Ts, du måste inse att du har nog med bevis. Läs detta;

https://www.jagvillveta.se/14-17-ar/...tt-pa-internet

https://polisen.se/utsatt-for-brott/...-brott/nathat/

ps. att befinna sig mitt i elden kan ibland resultera i att ett offer ifrågasätter och skuldbelägger sig själv. Det ska du inte göra. Det han gör är en extrem kränkning mot din integritet och du ser att alla här uppmanar dig att anmäla. Det han gör är brottsligt. Vi stöttar dig.
__________________
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-03-12 kl. 13:53.
Citera
2018-03-12, 13:59
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Hänvisa gärna till de böckerna och sidorna som föreslår att man ska ha fortsatt kontakt med en stalker för just nu verkar du bara snacka ren skit. Ditt idiotresonemang gör att man snarare tror att du har en fallenhet för stalking och "bara vill få en förklaring" av de som sviker dig och att du bara låtsas ha varit stalkad. Det här är inget jävla skämt, dumma råd av egen låtsaserfarenhet skulle kunna leda till att TS mördas.

Alla experter och polisen rekommenderar att man ska klippa all kontakt med en stalker. Visst, man ska först förklara att man inte vill ha kontakt. TS har ju då hon gjorde slut förklarat var hon står men han accepterar uppenbarligen inte det. Det finns ingen mening med att förklara en gång till.

Stalkern ser även negativ respons som en vinst och blir uppmuntrad av livstecken. Den vanligaste tekniken stalkern använder är att påstå att denne är skyldig en förklaring, detta för att få till en konversation eller träff, men oavsett hur mycket man förklarar så blir inte denne nöjd utan hittar utifrån det på nya saker som offret är skyldig att förklara eller göra. Innerst inne vill h*n ser h*n det bara som en chans att kunna påverka sitt offer så att denne ska förstå att stalkern är världens bästa människa.

Experter säger att man ska låta bli att svara:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...att-ligga-lagt

https://nyheter24.se/nyheter/forskni...ar-bor-du-gora

https://www.metro.se/artikel/därför-blir-man-en-stalker


Till TS:

Du gör helt rätt enligt alla expertråd då du inte svarat och dokumenterat allt! Det du behöver göra nu är att gå till polisen. De kommer hjälpa dig vidare. Du bör ansöka om ett kontaktförbud, då blir all kontakt med dig i fortsättningen olaglig. Vid varje ny kontakt så meddelar du polisen.

Du ska inte behöva vara ensam i detta. Gå till närmaste polisstation eller ring till polisen på telefonnummer 11414.

1. Gör en anmälan.
2. Ansök om kontaktförbud.
3. Fråga om var du kan få stöd.

Lycka till! Skriv gärna i tråden vad som hände med polisen för att ditt fall ska kunna hjälpa någon av de tusentals andra som stalkas att anmäla! Han är farlig. För varje nederlag så kommer han ta till mer och mer desperata åtgärder och du kan råka riktigt illa ut. Se därför till att polisen är inkopplad NU, helst nyss!

Mycket bra råd. Läs detta ts.
__________________
Senast redigerad av SkepticalHippo 2018-12-15 kl. 20:16.
Citera
2018-03-12, 19:11
  #53
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaputnik2
Alltså du är så trög att det inte finns. Börjar misstänka att du trollar eller alternativt är hennes stalker. Hur korkad kan man va? Och du säger att du läst flera böcker om stalkers haha yeah right! Räcker att man googlar ”How to react to a stalker” är du på riktigt så underbegåvad att du tror att hon ska svara idioten och vara snäll? Herre Gud man Flashback slutar aldrig att förvåna

Personangrepp i starten. Du förlorade redan debatten. Försök hålla diskussionen på en intelligentare nivå. Det här är inte dagis.

Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Hänvisa gärna till de böckerna och sidorna som föreslår att man ska ha fortsatt kontakt med en stalker för just nu verkar du bara snacka ren skit. Ditt idiotresonemang gör att man snarare tror att du har en fallenhet för stalking och "bara vill få en förklaring" av de som sviker dig och att du bara låtsas ha varit stalkad. Det här är inget jävla skämt, dumma råd av egen låtsaserfarenhet skulle kunna leda till att TS mördas.

Alla experter och polisen rekommenderar att man ska klippa all kontakt med en stalker. Visst, man ska först förklara att man inte vill ha kontakt. TS har ju då hon gjorde slut förklarat var hon står men han accepterar uppenbarligen inte det. Det finns ingen mening med att förklara en gång till.

Stalkern ser även negativ respons som en vinst och blir uppmuntrad av livstecken. Den vanligaste tekniken stalkern använder är att påstå att denne är skyldig en förklaring, detta för att få till en konversation eller träff, men oavsett hur mycket man förklarar så blir inte denne nöjd utan hittar utifrån det på nya saker som offret är skyldig att förklara eller göra. Innerst inne vill h*n ser h*n det bara som en chans att kunna påverka sitt offer så att denne ska förstå att stalkern är världens bästa människa.

Experter säger att man ska låta bli att svara:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...att-ligga-lagt

https://nyheter24.se/nyheter/forskni...ar-bor-du-gora

https://www.metro.se/artikel/därför-blir-man-en-stalker


Dina källor du länkar är inte mycket att lita på och stämmer sällan med verkligheten. Det är s.k. nyhetspropaganda. Sedan är du inte så mycket bättre som kommer med personangrepp på mig i ditt första inlägg i tråden.


För övrigt är det typiskt förlorare att kalla mig stalker bara för att jag inte håller med. Ungefär som att säga att jag är pedofil eller homofil för att jag försvarar sådana. Du får ju välja och tro mig att jag varit stalkad, men vad gör du då på forum om du inte litar på det folk skriver. TS kan lika gärna ljuga. Jag har heller aldrig sagt att alla stalkers är harmlösa, utan oftast så är de harmlösa. Har själv varit utsatt så vet vad jag pratar om.

Ett par av böckerna jag läst:

https://www.amazon.com/Psychology-St.../dp/0124905617
https://books.google.se/books/about/...oC&redir_esc=y

Lite fakta.

Citat:
Legal Definition
Stalking may involve the unwanted attention, harassment or the following or watching of another individual. Depending on the degree of stalking, it may or may not be considered a crime. There are actually quite a few cities in which the act of stalking (as legally defined) is not a crime. New York City is one example.
Psychological Definition
In psychology, a stalker may believe that his or her victim(s) have genuine feelings for them, and may try passive means to get noticed. These may include harmless acts such as sending flowers or constantly "bumping" into the person on the street. While these actions may cause discomfort or fear in the victim, these types of stalkers are generally harmless.
In extreme cases, the stalker may crave the feelings of fear that the victim(s) may express. He or she may repeatedly try to make contact, after being asked not to or send unusual gifts (e.g. nude photos of themselves, or compromising photos of the victim). These tactics are usually shown in stalkers who want their victims to know they are being watched.

Types of Stalkers
Rejected stalkers pursue their victims in order to reverse, correct, or avenge a rejection (e.g. divorce, separation, termination).
Resentful stalkers pursue a vendetta because of a sense of grievance against the victims – motivated mainly by the desire to frighten and distress the victim.
Intimacy seekers seek to establish an intimate, loving relationship with their victim. To them, the victim is a long-sought-after soul-mate, and they were 'meant' to be together.
Incompetent suitors, despite poor social or courting skills, have a fixation, or in some cases a sense of entitlement to an intimate relationship with those who have attracted their amorous interest. Their victims are most often already in a dating relationship with someone else.
Predatory stalkers spy on the victim in order to prepare and plan an attack – usually sexual – on the victim.
http://criminalminds.wikia.com/wiki/Stalker
https://en.wikipedia.org/wiki/Stalking
https://www.psychiatryonline.com/res...x?resourceID=1

Myth No. 5: . If you stop responding to your stalker, he/she will get bored of it.

Fact: This is not necessarily the case, and early action is important. The sooner action is taken to stop the stalking, whether it is a police warning, solicitor's letter, arrest, etc., the higher the chance it has of stopping. Legislation exists for this reason. Research has shown that the longer stalkers are allowed to carry on, the less likely they are to stop.
källa : http://www.uwosh.edu/couns_center/ca...about-stalking

Fakta: 7.5 miljoner människor har blivit stalkade under 1 år i USA. Det betyder att stalking är rätt vanligt. I väldigt få fall har offren blivit dödade.
http://victimsofcrime.org/our-progra...ing-statistics

Kan du nu krypa tillbaka under den sten du kom ifrån din flodhäst. För övrigt har folk redan bett TS polisanmäla så förstår inte ens varför du ska behöva nämna det för femtioelfte gången.

Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Mycket bra råd. Läs detta ts.

Precis samma råd som jag redan gett.

Hur som helst hoppas jag TS redan anmält. Även om de flesta stalkers är harmlösa så finns det de som kan skada en rejält. Stalking börjar först lite lätt och eskalerar ju längre tid det får fortgå. Det är precis därför man inte ska ignorera. Nu gjorde ju inte TS det, men gav stalkern fel respons och det gjorde att det började eskalera.
__________________
Senast redigerad av SkepticalHippo 2018-12-15 kl. 20:17.
Citera
2018-03-12, 20:00
  #54
Medlem
Tack, har läst igenom alla inlägg noga och de länkar som ni skickat har hjälpt väldigt mycket då jag inte e så påläst om allt. Va la dumt att jag inte sa till han ordentligt att inte höra av sig.. Men jag vet inte om d hade hjälpt..

Han gör såhär för han är sårad och blir svartsjuk och får massa hjärnspöken antar jag jag vet inte jag blir helt tokig när jag försöker förstå varför han håller på såhär va de gynnar honom liksom, han tycker jag är en hora för att jag la upp selfies på ig efter vi gjort slut och sa att jag la upp en massa rump o bröst selfies men d va en bild på mig med en tröja som hade lite urringning och en annan bild med mig där jag har bikini utomlands då vi vart på resa... 2 bilder av 10 ungefär som va så.. Lägger ju upp sånt även när vi var tillsammans så det är ju normalt liksom.

Och blir svartsjuk nu då efter vi gjort slut om jag kanske pratar med en kille eller om en följer mig på ig eller om jag gillar en bild osv, han har koll på allt jag gör även fast jag blockat han och hans anhöriga. Ja, han har en väldigt sne kvinnosyn känner jag eller har jag gjort fel?
Han får ju göra vad han vill liksom då vi inte är ett par längre... Och om jag skulle t ex stalka han och se om han gillar nån bild t ex och blir sårad av detta får jag ju skylla mig själv som kollar upp han och borde istället acceptera som det är... Eller?

Jag försöker bara gå vidare så jag inte faller tillbaka till han som alltid... Så trött på att jag inte får göra som jag vill med mitt liv att han ska styra mig hela tiden...

Det jobbiga e ju att vissa av bilderna som han hotar med så ser man mitt ansikte, det e ju de...
Förhoppningsvis lämnar han mig ifred tills jag anmält.
Citera
2018-03-12, 22:24
  #55
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moollan
Tack, har läst igenom alla inlägg noga och de länkar som ni skickat har hjälpt väldigt mycket då jag inte e så påläst om allt. Va la dumt att jag inte sa till han ordentligt att inte höra av sig.. Men jag vet inte om d hade hjälpt..

Han gör såhär för han är sårad och blir svartsjuk och får massa hjärnspöken antar jag jag vet inte jag blir helt tokig när jag försöker förstå varför han håller på såhär va de gynnar honom liksom, han tycker jag är en hora för att jag la upp selfies på ig efter vi gjort slut och sa att jag la upp en massa rump o bröst selfies men d va en bild på mig med en tröja som hade lite urringning och en annan bild med mig där jag har bikini utomlands då vi vart på resa... 2 bilder av 10 ungefär som va så.. Lägger ju upp sånt även när vi var tillsammans så det är ju normalt liksom.

Och blir svartsjuk nu då efter vi gjort slut om jag kanske pratar med en kille eller om en följer mig på ig eller om jag gillar en bild osv, han har koll på allt jag gör även fast jag blockat han och hans anhöriga. Ja, han har en väldigt sne kvinnosyn känner jag eller har jag gjort fel?
Han får ju göra vad han vill liksom då vi inte är ett par längre... Och om jag skulle t ex stalka han och se om han gillar nån bild t ex och blir sårad av detta får jag ju skylla mig själv som kollar upp han och borde istället acceptera som det är... Eller?

Jag försöker bara gå vidare så jag inte faller tillbaka till han som alltid... Så trött på att jag inte får göra som jag vill med mitt liv att han ska styra mig hela tiden...

Det jobbiga e ju att vissa av bilderna som han hotar med så ser man mitt ansikte, det e ju de...
Förhoppningsvis lämnar han mig ifred tills jag anmält.

Kom ihåg. Det är bara en hårfin linje mellan kärlek och hat. Kärlek är en slags besatthet och antagligen kan han inte släppa dig. När en relation tar slut så förstör det många människor psykiskt. Kärlek är en slags besatthet och är en drog starkare än heroin. Det är väldigt vanligt att inte kunna släppa människan eftersom känslorna för den är så starka. Sedan börjar det gå överstyr och man vill ha kontroll på personen. Att sedan stalka på sitt ex genom instagram och facebook får ju bara en att må sämre, men blir väl något slags beroende.

Vi på FB vet inte om du har gjort något fel. Jag försöker inte rättfärdiga ditt exs beteende. Han har definitivt gjort fel genom att hota dig om att sprida nakenbilder på nätet. Där gick gränsen. Är han smart lägger han ner och ber om ursäkt. Hoppas han sedan försvinner ur ditt liv för gott så du kan börja leva normalt igen.
Citera
2018-03-14, 23:41
  #56
Medlem
tihelos avatar
En tanke bara kring bilderna. När Sia var i samma situation och var hotad om att bilder på henne skulle läcka så valde hon själv att lägga ut allting. Nu handlade det visserligen om nakenbilder, och i ts fall så här hon åtminstone kläder. Vad tror ni?

Hoppas du är stark och står på dig.

Kram!
Citera
2018-03-15, 08:32
  #57
Medlem
Snacka inte en massa skit om honom för då går kärleken snabbt över till hat, ser många tuffingar här säga att han är en ond människa som förtjänar skit men vill du ha en ovän för livet eller någon som vaknar upp en dag och inser själv hur dum han varit? Tänk efter...
Citera
2018-03-15, 22:51
  #58
Medlem
Så... Nu har jag anmält. Skrev ut alla bevis och gav till polismannen och han förhörde mig.
Jag vet inte... Jag vet ju med 100% att det är mitt ex men om d finns tillräckligt med bevis på d för dom känns d inte som... Va min uppfattning iaf...
Jaja.. Så nu e det bara att vänta och se då om d e tillräckligt?...
Citera
2018-03-23, 20:55
  #59
Medlem
Har fått hem ett brev idag från Polisen om min anmälan.. Men vad betyder det?
Gick min anmälan igenom då eller? Kommer dom ge honom brev nu då?
Eller vad händer nu?
Citera
2018-03-23, 21:14
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moollan
Har fått hem ett brev idag från Polisen om min anmälan.. Men vad betyder det?
Gick min anmälan igenom då eller? Kommer dom ge honom brev nu då?
Eller vad händer nu?

Står väl i brevet? Annars är det väl polisen själv du ska vända dig till istället för att fråga på internetforum.

För övrigt undrar jag inte om denna kvinna faktiskt gjort någonting djupt omoraliskt som lyckats skapa sådan vrede hos det här ex:et? Låter som en otrohetshistoria faktiskt, och kvinnor är ju som bekant kända för att inte alltid tala hela sanningen. Känns som det ligger en hund begraven.
__________________
Senast redigerad av BrunoC 2018-03-23 kl. 21:17.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback