Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-11, 19:39
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, finns det? Har en överdriven sexlust och runkar alldeles för mycket speciellt när jag mår dåligt. Får en äckelkänsla och känner att det påverkar mitt humör.
Citera
2018-03-11, 19:43
  #2
Medlem
Snacka med psykolog. Det klassas som ett beroende om de påverkar dig på så sätt som du påtalar.
Citera
2018-03-11, 23:23
  #3
Medlem
djurInaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackhacklack
Som rubriken lyder, finns det? Har en överdriven sexlust och runkar alldeles för mycket speciellt när jag mår dåligt. Får en äckelkänsla och känner att det påverkar mitt humör.

Lyrica
Citera
2018-03-13, 23:39
  #4
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackhacklack
Som rubriken lyder, finns det? Har en överdriven sexlust och runkar alldeles för mycket speciellt när jag mår dåligt. Får en äckelkänsla och känner att det påverkar mitt humör.

Ja, det finns något som heter Munk-peppar som påstås ha ätits av munkar som ville klara av sitt celibat. Jag har inte prövat det själv, men det kanske jag också borde överväga.

Psykologer kan ibland hjälpa, som någon skrev.

Det finns självhjälpsgrupper inom tolvstegsrörelsen för sexmissbrukare. Googla på SLAA så hittar du dem.
Citera
2018-03-14, 16:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Ja, det finns något som heter Munk-peppar som påstås ha ätits av munkar som ville klara av sitt celibat. Jag har inte prövat det själv, men det kanske jag också borde överväga.

Psykologer kan ibland hjälpa, som någon skrev.

Det finns självhjälpsgrupper inom tolvstegsrörelsen för sexmissbrukare. Googla på SLAA så hittar du dem.
Fan vad intressant! Kollade precis upp munkpeppar, lät väldigt intresserant. Just anledningen till att jag sökte svar i denna tråden är att jag vill undvika program och psykologer som kostar pengar och som då kräver en procedur.
Citera
2018-03-31, 18:06
  #6
Medlem
CarlXIIs avatar
Tycker att johannesört brukar ha effekt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback