Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-17, 09:49
  #13
Medlem
Konstigt det inte finns något svenskt bolag som sysslar med detta. Jo jag vet det finns jurister. Men av erfarenhet i andra ärenden kostar det mer än det smakar.
Citera
2018-11-01, 22:26
  #14
Medlem
Ledsen för din mormors gubbe, jag vet hur det känns då jag har hamnat i samma situation för ett tag sen. via cryptocurrency. Jag vet själv inte vad jag ska göra och om det finns chans att ens få tillbaka pengarna.
tycker polisen både kunna göra något åt dessa bedrägerier så det inte blir mer och mer.
Citera
2018-11-06, 09:20
  #15
Medlem
Kan han inte bara säga att han inte vet vad det är och göra en chargeback? svenska banker är rätt efterblivna om det, så får förklara för någon kunnig
Citera
2018-11-06, 10:22
  #16
Medlem
LuluBrooksies avatar
Har inte era banker skickat brev till er med info om scammers och varning om någon vill ha pengar? Största röd flagg i historien. Tragiskt.

Likadant med aktier, crypto osv, spela bara om pengar du står ut med att förlora.
Citera
2018-11-06, 20:25
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniso
Mitt råd till alla som blivit utsatta för bedrägeri av binaryoption bolag, kontakta cryptorecovery.cc. Ingen förskottsbetalning. De kräver dock bevis och en "screenshot" från ditt konto hos bedragaren räcker. Cryptorecovery behåller 15% av det inhämtade beloppet. De arbetar mycket effektivt och ibland har du dina stulna pengar åter inom tre dagar.

Deniso: är dem här säkra? har du provat dem?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback