Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-10, 19:37
  #1
Medlem
Hej jag har 5st konsoler hemma. Jag har ps+ på mitt konto och aktiverat min frus konsol som min primära så hon kan spela online. Vi köper alla spel digitalt på min frus konto och hon har min konsol aktiverad så jag kan spela. Sen har vi barnens konsoler dom två äldsta dela plus och spel genom samma princip som jag och frugan. Minsting blir därav utan plus och spel. Jag brukar starta åt honom på morgon och ändra hans konsol till min primära så han kan spela online o på kvällen ändra tillbaka till frugans lite små bökigt men det har funkat.

Jag och frugan har ow på våra konsoler och det har även minsta grabben på sin konsol. Mellersta grabben väcker oss kl 6 på helgen för han vill spela ow på våran tv och det är tröttsamt 😂 i morse tröttnade jag och logga in med frugans konto på hans konsol och gjorde den primär och ladda hem ow till honom. Nu ikväll ville han spela med henne och han satt brevid henne o spela på min konsol och även fast jag har aktiverat hans konsol istället för min funkade spelat iaf. Går det att ha flera konsoler aktiverade nu så som det va med ps3
Citera
2018-03-10, 19:57
  #2
Medlem
Fotbollspucks avatar
Vet ej, men aktivera lillgrabbens profil när du går och lägger dig och sätt Ps4an i energisparläge.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback