Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2022-03-27, 10:43
  #73
Medlem
Nu har jag sett den och jag tyckte att den var helt okej. Måste vara svårt och göra en film om en serie som enligt många är den bästa någonsin.

Dessutom älskade jag omgivningen, musiken och 60-talskänslan. Kul och få lite backstory om vissa personer.

Jag ger den 6 cannoli av 10 möjliga.

Lite oväntat dock
Citera
2022-03-27, 11:01
  #74
Medlem
moshans avatar
Vart kan man se filmen? Såg att den gick på SF förra året. Skulle just se den, men de tog bort den för att ingen såg den.
Citera
2022-03-27, 11:05
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Vart kan man se filmen? Såg att den gick på SF förra året. Skulle just se den, men de tog bort den för att ingen såg den.

HBO Max
Citera
2023-04-24, 23:18
  #76
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Det här är den mest onödiga film jag någonsin sett. Varför ta en så bra serie och göra en helt meningslös film massvis med år senare?

Det är 2 grejer hela filmen går ut på.

1. Easter eggs "hehe kolla där är Junior när han var yngre"

2. Totalt meningslös blackwashing. Är som att man tänkte "det var för få svarta med i Sopranos så vi har med det som en story i filmen" men sen visste man inte vad man skulle göra med det så det mynnade inte ut i någonting.

Hittar ingen annan poäng med filmen.
Citera
2023-04-29, 10:07
  #77
Medlem
Såg inte ens klart skiten.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback