Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-04, 19:19
  #49
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Totalt förnedrad av en kvinna. Gärna lång med former. Lite kraftigare ben. Allt från att slicka tår, bli bespottad till att tvingas tvätta rent efter toabesök, med tungan så klart.
Förnedrad av en kvinna..
Citera
2018-11-11, 16:44
  #50
Medlem
LordEldritchs avatar
Med mamma.. i publik...
Citera
2018-11-11, 16:54
  #51
Moderator
Hobbybondes avatar
Låta flickvännen bli påsatt av hunden
Citera
2018-11-11, 17:16
  #52
Avstängd
Rotschildjugends avatar
Knulla en födande kvinna
Citera
2018-11-11, 21:44
  #53
Medlem
Skibars avatar
Känner inte att det är en sjuk fantasi.. Men jag blir så otroligt kåt av att fantisera om min karls kompis! Han ska komma in när jag tar ett bad, börja kommentera min kropp, vad skön den ser ut.. Ja ni förstår ju vad som kommer att hända.
Citera
2018-11-14, 08:16
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skibar
Känner inte att det är en sjuk fantasi.. Men jag blir så otroligt kåt av att fantisera om min karls kompis! Han ska komma in när jag tar ett bad, börja kommentera min kropp, vad skön den ser ut.. Ja ni förstår ju vad som kommer att hända.
Tycker att det låter som en helt "normal" fantasi.
Citera
2018-11-19, 09:19
  #55
Medlem
Jag har länge haft en lite udda fastlåst. Jag och en kvinna bestämmer sig för att ha sex. Men vi gör samlaget till en tävling där vinnaren vinner 1000 kr. Vi lägger 500kr var i potten.

Samlaget blir sedan lite av en brottningsmatch, där det handlar om att få den andra att komma. Det enda kruxet är att för att kunna förlora, måste man ligga på rygg när man kommer. Den som ligger på rygg, och kommer på grund av partnerns kämpaglöd, förlorar.

Mannens mål borde ju vara oralsex, missionären, eller 69:än. Kvinnans mål borde vara att rida, oralsex och 69:än.

För att det ska bli så upphetsande som möjligt, ska båda vara ganska jämnstarka. Men män är ju generellt sett starkare, och därför ska kvinnan kunna utnyttja sin manipulativa sexualitet. Om mannen är i full gång med missionären, och kvinnan känner att hon är på väg att komma, då kan hon ge honom ett alternativ som tex "om vi byter sida, suger jag av dig i 5 min.

Det skulle också varit kul om båda två hade lite extra sexiga kläder på sig. Det kan vara en bra strategi. Personligen älskar jag baddräkter med string hos kvinnor.

Jag tror verkligen att tävlingsinriktningen och spänningen, hade höjt den sexuella lusten.
Citera
2018-11-19, 13:48
  #56
Medlem
Att min tjej skulle jobbar som eskort eller porrstjärna. Att hon gick till jobbet hade massa sex dagligen och sedan kom hem för att om hon orkar, vilket hon inte alltid gör, ha sex med mig och jämföra. Att andra på stan, föräldrar i skolan osv. har sett henne ha sex och vet hur hon ser ut och både dömer men också avundas oss.
Citera
2018-11-25, 00:43
  #57
Medlem
mörda någon och sen återuppliva han. gillar särskilt delen där man får andas åt sitt offer
Citera
2019-01-12, 13:47
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Att knulla en gammal gullig gumma i munnen, plocka ut löständerna, sätta henne i en gungstol med en kattunge i knät med en kaffekopp bredvid och vippa henne fram och tillbaka med foten allt medans Calle Jularbo spelas på högsta volym.
Håller med, skulle vara så jävla skönt att stå naken framför en gammal kvinna gärna tjock och låta kuken glida in och ut i munnen utan tänder, hon får gärna vara naken.
Citera
2019-01-19, 20:29
  #59
Medlem
Brukar fantisera om ett samhälle med total maledomkultur. Tjejer säljs och köps som husdjur, man är tvingad av lagen att bjuda ut sina döttrar till försäljning vid 15, ju vackrare och yngre desto större värde betingar kvinnorna. De är förbjudna att arbeta och tjänar bara hemma, gärna fler i samma hushåll. De har ungefär samma rättigheter som husdjur och är helt instängda och förslavade. En blandning av Gor-världen och Handmaid's Tale-historien med mycket sex och förnedring av kvinnan och hennes kropp.
Rätt sjuk fantasi.
Citera
2019-01-19, 20:39
  #60
Medlem
Tar en 15-18 årig tjej medan hennes kille sitter utanför och lyssnar när vi håller på, bj och sedan hård doggy. Tjejen ska låta mycket så killen vet om att jag tar hand om henne som han inte kan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback