Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-03-09, 21:49
  #25
Medlem
Hunden007s avatar
Grattis Wagisblom!
2018-03-09, 21:51
  #26
Medlem
Sture12347s avatar
hur kan lif förlora med toppspelare som rit ola och jesper ollad?
2018-03-09, 22:01
  #27
Medlem
BallaKlavas avatar
Cyklop på Parks under firandet i Timrå. Ska det symbolisera något speciellt? Är väl mest olika supportrar som brukar ikläda sig denna attiralj annars.

Bra match. Kommer bli en spännande serie att följa.
2018-03-09, 22:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sture12347
Vore bra om någon kunde uttala leksand korrekt. inte läcksand leeksand

Hur gammal är du egentligen? Har du rösträtt och körkort, eller bor du på ett särskilt hem? Jag hoppar innerligt på det sistnämnda.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6171896

Om ingen kan läsa det åt dig, så är det en artikel om hur Timrå kommun bailat ut Timrå IK med cirka 90 mille.

Så inte nog med att det inte kommer några på Timrå's matcher. De som kommer och de som sponsrar dem är... Efterblivna. Som du, typ.
2018-03-09, 22:32
  #29
Medlem
Sture12347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banned88
Hur gammal är du egentligen? Har du rösträtt och körkort, eller bor du på ett särskilt hem? Jag hoppar innerligt på det sistnämnda.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6171896

Om ingen kan läsa det åt dig, så är det en artikel om hur Timrå kommun bailat ut Timrå IK med cirka 90 mille.

Så inte nog med att det inte kommer några på Timrå's matcher. De som kommer och de som sponsrar dem är... Efterblivna. Som du, typ.
ojdå, jag trampade visst på någons ömma hemorojder. blev du bajsnödig när jag nämner hur barnsligt ditt lags namn låter? lek sand låter som ett namn en femåring hittade på påväg till sandlådan en varm julidag.
2018-03-09, 22:46
  #30
Medlem
wagisbloms avatar
Kunde gått hur fan som helst dethär..

Man ser tydligt vilket lag som är mest rutinerat om man säger så, men våra lirare är fan motstånd dem också, Parks din jävla kung!!!
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback