Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 20:59
  #73
Avstängd
Nu ska vi se vad som har hänt sen senaste uppdateringen.
Ligger på 2400-2500 kalorier (stillasittande 24/7) och hade fan gått ner 1 kg när jag ställde mig på vågen (höjde t3 till 75 mcg i några dar och tappade 1 kg direkt), då jag är i jävligt bra form och inte behöver gå ner mer i vikt så la jag av med T3 och konditionen helt.
Brukade pissa 3-4 ggr per natt när jag gick på t3 nu när jag slutat så vaknar jag inte pisse nödig under natten vilket är jävligt gött, började även få rejält mycket mer pump efter att jag slutade med T3n, grät nästan idag när jag körde armar och det kändes som att dom skulle spricka.

Började även pissa blod en dag, efter att ha haft ont i njuren i 2-3 dagar, tänkte att det är trennet som ställt till det men det gick över efter några dagar, detta hände dock direkt efter att jag var med om en bilkrock så kan ha att göra med det, tvekar på att det är trennet då det blev bra efter nån dag, får väl hoppas att det inte kommer tillbaka, e ju ingen hit att pissa blod.

Fått hem allt till min pct, HCG, clomid och nolva, blir att börja med HCG snart då jag planerade att gå av kuren i mitten av juli, men det blir ju aldrig som man planerar och jag kommer nog köra vidare hela juli och gå av i början av augusti.

Det jag ligger på just nu är
400 mg Tren A EW phoenix
630 mg testo p EW phoenix
1 mg Arimidex ED Kaptenen
60 mg Winstrol ED kaptenen och pro oral

kommer se ut såhär fram tills jag går av kuren.
Citera
2018-06-16, 14:03
  #74
Avstängd
Testot och trennet från phoenix börjar ta slut så får bli en ny beställning nu i dagarna, tänkte testa kaptenens oljor då jag är väldigt nöjd med deras orala så får jag se om det blir någon skillnad från phoenix.

Rygg och biceps idag på schemat, blir bara ett pass idag då gymmet stänger tidigt på lördagar, blir ett tungt pass och ska köra några maxningar i marken , känner att jag blivit något starkare i mark och senaste gångerna jag kört mark så har det gått jävligt bra, senast gjorde jag en 5a på 195 kg mark utan bälte, slänger jag på mig bältet kommer det bli mycket lättare så tänkte testa några maxningar med bälte, räknar med att slå PB.
Citera
2019-03-22, 18:13
  #75
Avstängd
Blev att avsluta rapporten tidigt då jag hade så jävla många bollar i luften och inte hade tid, i vilket fall avslutade jag kuren 1 augusti, körde därefter en pct på nolva och clomid, fortsatte sedan inta låg dos clomid i flera månader efteråt.
Behöll stryka och vikten fram tills jag fick influensa 4 månader senare så jag tappade 5-6 kg och en jävla massa styrka, idag ligger jag ca 10 kg mindre i basövningarna (20 kg på marken) än jag gjorde under kuren förra sommaren vikten är 87-88 kg.

Kommer bli en liknande kur i maj minus DNP då jag inte behöver gå ner mycket i vikt och fram tills dess kommer jag försöka kriga mig upp till den styrkan jag hade under kuren förra året.
Citera
2019-04-26, 12:53
  #76
Avstängd
Kommer påbörja kuren nästa vecka och det kommer se ut såhär

450 mg Tren A (performance gear)
250 mg Testo P som kommer regleras efter måendet (performance gear)
HCG 250 IU 2 ggr i veckan genom hela kuren
Armidex 1 mg EOD regleras efter östro känningar

Gjorde en 7 punkts kalipermätning i veckan och den visade 8% och en vikt på 88 kg, eftersom formen är helt ok så kommer denna kuren bli en bulk kur där jag lägger mig på 3000-3500 kalorier.

Styrkan är inte riktigt där jag ville ha den, ville helst vara där jag var under förra kuren i styrka eller starkare innan nästa kur men jag har en 5-10 kg kvar i basövningarna innan jag är där jag var i slutet på förra kuren, 5-10 kg mindre i styrka 9 månader efter kur är iförsig helt okej enligt mig,

Kommer göra blodprov några veckor in i kuren och lägga upp resultaten här.
Citera
2019-04-26, 18:13
  #77
Avstängd
Trenmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Kommer påbörja kuren nästa vecka och det kommer se ut såhär

450 mg Tren A (performance gear)
250 mg Testo P som kommer regleras efter måendet (performance gear)
HCG 250 IU 2 ggr i veckan genom hela kuren
Armidex 1 mg EOD regleras efter östro känningar

Gjorde en 7 punkts kalipermätning i veckan och den visade 8% och en vikt på 88 kg, eftersom formen är helt ok så kommer denna kuren bli en bulk kur där jag lägger mig på 3000-3500 kalorier.

Styrkan är inte riktigt där jag ville ha den, ville helst vara där jag var under förra kuren i styrka eller starkare innan nästa kur men jag har en 5-10 kg kvar i basövningarna innan jag är där jag var i slutet på förra kuren, 5-10 kg mindre i styrka 9 månader efter kur är iförsig helt okej enligt mig,

Kommer göra blodprov några veckor in i kuren och lägga upp resultaten här.

Bra upplägg, kommer följas.
Hur många veckor tänkte du köra?
__________________
Senast redigerad av Trenmacka 2019-04-26 kl. 19:01.
Citera
2019-04-28, 23:12
  #78
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Bra upplägg, kommer följas.
Hur många veckor tänkte du köra?

Gissar att din kärlek till tren är lika stor som min på ditt nick

16 veckor kommer det bli, iaf det som är planerat sen får man se hur det blir när man börjar närma sig slutet.
Citera
2019-05-02, 13:24
  #79
Avstängd
Fått mitt tren och testo däremot fick jag inget HCG så kan inte påbörja kuren förrän i början av nästa vecka.
Citera
2019-05-02, 15:58
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Fått mitt tren och testo däremot fick jag inget HCG så kan inte påbörja kuren förrän i början av nästa vecka.

Varför kam du inte börja utan det? :O Mvh
Citera
2019-05-02, 16:07
  #81
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigLenny
Varför kam du inte börja utan det? :O Mvh

Kan och kan vill helst påbörja kuren med HCG men egentligen så spelar det inte särskilt stor roll om jag påbörjar kuren med HCG eller påbörjar kuren och väntar nån vecka med HCG.

Fick mail att mitt HCG ska vara i brevlådan på måndag så kommer antagligen påbörja kuren redan imorgon.
Citera
2019-05-03, 00:26
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Kan och kan vill helst påbörja kuren med HCG men egentligen så spelar det inte särskilt stor roll om jag påbörjar kuren med HCG eller påbörjar kuren och väntar nån vecka med HCG.

Fick mail att mitt HCG ska vara i brevlådan på måndag så kommer antagligen påbörja kuren redan imorgon.

Ja, det är klart du ska haha Kan ju lika gärna börja med HCG på måndag! Mvh
Citera
2019-05-04, 12:51
  #83
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigLenny
Ja, det är klart du ska haha Kan ju lika gärna börja med HCG på måndag! Mvh

Ja det fick bli så, orkade inte hålla mig skulle påbörjat kuren i början av veckan egentligen.

Första sticket, Trenet ska vara labb testat till 112 mg/ml men jag doserar det som 100 mg/ml, vecko doserna blir 262 mg testo p och 455 mg tren a räknat som 100 mg/ml, eftersom den ska vara på 112 mg/ml så blir vecko dosen tren ca 500 mg ew.

Kommer rotera, glute, lår och axlar, sticker EOD och tar även 1 mg armidex EOD.
Oljorna var rätt så tunna och jag råkade ta i lite väl mycket så det blev att jag smackade in all olja rakt in i låret på någon sekund, lär få världens pip pga det.

Blir armar idag på gymmet, kommer köra lätt i en vecka med 12+ reps och en brosplit fram tills steroiderna börjar komma igång då ändrar jag till en 3 split och färre reps.
__________________
Senast redigerad av Manbat 2019-05-04 kl. 13:02.
Citera
2019-05-06, 13:08
  #84
Avstängd
Jobbig pip i låret efter förra gången men inte lika illa som jag trodde att det skulle bli, är som en jobbig träningsvärk, nytt stick idag och nu ska jag inte ta i så utan injicera lugnt så jag antagligen slipper pipen.

Börjar känna av smått ökad hunger, inget överdrivet än men portionerna har blivit större, min standard frulle på 7 ägg och en dl havregryn är inte tillräckligt längre utan jag får slänga i mig nått mer för att bli mätt.
I mat väg är det mycket kyckling med bulgur/fullkornsris, nötfärs med bönor, lax och en köttbit med potatis nån gång ibland, detta är det jag äter mest och det blir 4-5 ggr om dagen jag äter detta, äter absolut inget mellan måltiderna.
Har en matvåg så ska ta och väga upp och se exakt hur mycket jag äter.

Innan och efter gymmet blir det EAA, även citrullin innan gym.

Ben och mage på schemat idag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback