Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-17, 12:31
  #49
Moderator
^Eazs avatar
Och nu ser jag att de kommer dela upp communityn från dag 1.

Fler kartor till de som köper season pass redan vid release.

Inget köp från mig, tänker inte fortsätta stödja skitiga business beslut.
Citera
2018-09-17, 15:24
  #50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattan1999
Jag kan lira med dig!
Skicka pm med vad du heter på battle.net
Sorry för sent svar. Betan går ut idag klockan 19:00 så kommer inte hinna spela något då jag måste jobba lite.

För övrigt så tror jag att jag mest kommer att fokusera på MP och inte så mycket på BR. Comp. delen har jag enligt Charlie Intel läst kommer vara 5v5, hur fan det nu kommer fungera i CWL.
__________________
Senast redigerad av JaredLeto 2018-09-17 kl. 15:29.
Citera
2018-09-17, 15:34
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Och nu ser jag att de kommer dela upp communityn från dag 1.

Fler kartor till de som köper season pass redan vid release.

Inget köp från mig, tänker inte fortsätta stödja skitiga business beslut.

Wow vilket skit.
Pengakåta studios.

Förövrigt gillade jag BR delen mycket mer än vanliga. Tycker do armor systemet behöver göras om. Antingen ta bort det eller att ändra mobility beroende på vilken du har på dig.
Citera
2018-09-19, 20:25
  #52
Medlem
mmas avatar
Tycker det ser riktigt bra ut jag. Gillar ww2 som fan och har rätt många dagars speltid där. BR verkar lysande.
Citera
2018-10-05, 21:23
  #53
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Jag irriterade mig på att jag inte kunde dela upp granaterna, utan alla var på samma knapp. Missade jag någon inställning? Jag vill snabbt kunna kasta en frag och sedan flash eller kasta en flash och sedan grappling hooka. Men då måste man trycka på samma knapp och bläddra igenom alla granater och equipments.
Citera
2018-10-09, 00:41
  #54
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Och nu ser jag att de kommer dela upp communityn från dag 1.

Fler kartor till de som köper season pass redan vid release.

Inget köp från mig, tänker inte fortsätta stödja skitiga business beslut.
Var har du läst det?

Hursomhelst kommer det nog inte påverka mig. Jag har förbokat spelet till PS4 nu, men det är Blackout som lockar till 99%. Och Blackout ska väl bara ha en bana, om jag förstått det rätt...?
Citera
2018-10-09, 23:44
  #55
Medlem
FatherMartins avatar
Köpte spelet idag, digital deluxe edition på xbox one. Var lite av ett spontanköp, trots att jag länge trott att jag skulle köpa spelet. Spelat COD sen 2010, men tagit en paus nu i 3 år sen bo3 kom ut (Endast spelat zombies senaste året). Har inte riktigt hängt med helt angående allt content som kommer nu till bo4, vilket för mig höjer spelupplevelsen.
Citera
2018-10-10, 16:27
  #56
Avstängd
Aaah, 2 dagar kvar! Jag skiter fullständigt i vanliga CoD. MEN! BLACKOUT! Fan vad bra det är! ÄR SÅ GALET TAGGAD! Var top 0.1% world i Fortnite, så jag hoppas fan jag blir bra på detta så jag kan börja streama igen nu när jag börjar jobba halvtid från nästa vecka!
Citera
2018-10-11, 05:45
  #57
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Aaah, 2 dagar kvar! Jag skiter fullständigt i vanliga CoD. MEN! BLACKOUT! Fan vad bra det är! ÄR SÅ GALET TAGGAD! Var top 0.1% world i Fortnite, så jag hoppas fan jag blir bra på detta så jag kan börja streama igen nu när jag börjar jobba halvtid från nästa vecka!

Har kikat lite videos på tuben och det ser faktiskt skoj ut. Jag behöver något att nöta nu i höst, så det blir nog ett köp.
Citera
2018-10-11, 16:28
  #58
Medlem
Aldrig brytt mig det minsta om Call of duty, köpte dock black Ops 3 till ps4 under en period jag inte hade någon dator. Trodde inte jag skulle köpa black Ops 4 heller men sedan körde jag blackout betan på pc och VILKET JÄVLA SPEL! Så sjukt taggad nu, digital deluxe förladdat och redo (11:00PM) ikväll blir det gibb.! (bor i USA, 6:00AM imorgon för er i Sverige).
Citera
2018-10-11, 19:52
  #59
Avstängd
20 timmar tills jag får spela, hemma från jobbet kl 16. Ledig hela helgen, det händer inte ofta. Så nu ska det spelas som bara utav helvete. Mitt mål med denna helg är att hänga med i toppen i wins. Om 1:an har 100, ska jag ha minst 75. Får se om jag lyckas, väldigt tveksamt. Folk var faktiskt duktiga i betan.
Så taggad! Blir att streama hela helgen också, hoppas på att bli bra på detta så jag kan få in lite nya follows .
Citera
2018-10-11, 20:38
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
20 timmar tills jag får spela, hemma från jobbet kl 16. Ledig hela helgen, det händer inte ofta. Så nu ska det spelas som bara utav helvete. Mitt mål med denna helg är att hänga med i toppen i wins. Om 1:an har 100, ska jag ha minst 75. Får se om jag lyckas, väldigt tveksamt. Folk var faktiskt duktiga i betan.
Så taggad! Blir att streama hela helgen också, hoppas på att bli bra på detta så jag kan få in lite nya follows .
Streamar du genom youtube?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback