Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-10, 10:30
  #13
Medlem
Domyojis avatar
Har for mig att jag laste att deras afternoon tea kostade nagra hundra, kan vara vart o prova om lunchen kanns for dyr - da har du iaf besokt stallet - sen kan du bo nagonstans i utkanten billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Det må vara ett dyrt hotell, men jag gissar att en hel del svenskar faktiskt skulle kunna unna sig ett par nätter på ett sådant ställe. Nog inget man gör varje år, men att kombinera en mellanlandning i Dubai med två nätter där låter inte omöjligt, om man är någon sorts hotellnörd.
Citera
2018-03-10, 13:23
  #14
Medlem
Palazzo Versace Dubai är också 5stjärnigt kostar bara 3000/natt. superbilligt
Citera
2018-03-12, 14:08
  #15
Medlem
Brutalismes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
ni som bott där 5-7 dagar hur mycket betalade ni totalt ?

Jeg overnattet 4 netter på dette hotellet for noen måneder siden. Det var ikke jeg som betalte, men prisen var på ca. 10 000 euro - dette inkludert transport til/fra flyplass.
Jeg bodde på en såkalt "One-bedroom" suite.

Personlig synes jeg ikke det er verdt prisen. Wifien var ikke helt stabil, varmtvannet på badet tålte ikke at 3 personer dusjet etter hverandre og frokosten var som på et hvilket som helst bedre hotell. I tillegg var det tåke, så utsikten var ikke så spektakulær. Rommene var store og behagelige, men innredningen er typisk nyrik-araber-kitsch, og det er ikke noe jeg setter pris på.

Dette er et flott hotel som passer utmerket til møter og forretninger, men jeg ville personlig funnet et annet hotell hvis du har med kone og barn.
Citera
2018-03-14, 12:35
  #16
Medlem
föredrar Baysandsmarina i Singapore...skönare stämning där
Citera
2018-03-14, 12:36
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalisme
Jeg overnattet 4 netter på dette hotellet for noen måneder siden. Det var ikke jeg som betalte, men prisen var på ca. 10 000 euro - dette inkludert transport til/fra flyplass.
Jeg bodde på en såkalt "One-bedroom" suite.

Personlig synes jeg ikke det er verdt prisen. Wifien var ikke helt stabil, varmtvannet på badet tålte ikke at 3 personer dusjet etter hverandre og frokosten var som på et hvilket som helst bedre hotell. I tillegg var det tåke, så utsikten var ikke så spektakulær. Rommene var store og behagelige, men innredningen er typisk nyrik-araber-kitsch, og det er ikke noe jeg setter pris på.

Dette er et flott hotel som passer utmerket til møter og forretninger, men jeg ville personlig funnet et annet hotell hvis du har med kone og barn.
kan det nånsin bli billigare? tillexempel om man bokar jättetidig i förväg eller bokar genom resebyråer eller kombinerar med flyg osv
Citera
2018-03-28, 19:32
  #18
Medlem
Brutalismes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
kan det nånsin bli billigare? tillexempel om man bokar jättetidig i förväg eller bokar genom resebyråer eller kombinerar med flyg osv

Nei, jeg tror ikke du får det så mye billigere. Ikke dra til Dubai, og ikke sløs bort pengene dine på dette hotellet - det er mitt beste tips Dubai er totalt fake, det savner helt sjel. Jeg kommer aldri til å dra dit frivillig.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2924045

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback