Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-08, 19:31
  #1
Medlem
Någon som vet några sneakersmodeller av adidas som inte har fastlimmad innersula?
Blir galen på denna hopplösa skit. Man vill ju kunna använda bra sulor i som ger stöd.
Superstar vet jag har detta men den gillar jag inte.

Tipsa gärna om andra märken eller modeller annars.
Citera
2018-03-08, 21:42
  #2
Medlem
CharonsObols avatar
Adidas Ultraboost har lös innersula!
Citera
2018-03-08, 23:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharonsObol
Adidas Ultraboost har lös innersula!

Jo jag vet men tack ändå Löparsko är jag inte ute efter.
Citera
2018-03-09, 14:34
  #4
Medlem
CharonsObols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Jo jag vet men tack ändå Löparsko är jag inte ute efter.
Ultraboost används sällan som en löparsko, utan mer som en vardagssko? Har blivit sjukt hypad inom streetwearkulturen, väldigt vanliga "beaters". Bara för att den har boost betyder det inte att dess enda syfte är att vara en löparsko, isåfall skulle Yeezy Boost klassas som en löparsko och inget mer.

Nedan finnes lite vardagliga stylingtips för skon:
https://www.youtube.com/watch?v=ypysNOem9p8

Men whatever floats your boat I guess
Citera
2018-03-09, 17:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharonsObol
Ultraboost används sällan som en löparsko, utan mer som en vardagssko? Har blivit sjukt hypad inom streetwearkulturen, väldigt vanliga "beaters". Bara för att den har boost betyder det inte att dess enda syfte är att vara en löparsko, isåfall skulle Yeezy Boost klassas som en löparsko och inget mer.

Nedan finnes lite vardagliga stylingtips för skon:
https://www.youtube.com/watch?v=ypysNOem9p8

Men whatever floats your boat I guess

Så är det nog, när jag testade den tyckte jag det verkar vara en riktig skitsko för löpning. Gillade den inte riktigt annars heller faktiskt utan upplevde den billig. Men visst ser den väl ok ut. Inte så rolig att använda såhär års dock.

Blev ett par Nike air force 1 istället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback