Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-30, 20:40
  #13
Medlem
rymdteleskops avatar
Åt någon av dessa, "snack pot" brand, jag tror en makaroner köttfärs och en potatis(? finns det?) och tyckte det var vidrigt nog att döma ut hela konceptet... men ni menar att det finns andra (märken... smaker) som är helt OK?

Ibland blir jag sugen på att starta frysmats företag- och liksom maxa hur billig/äcklig jag kan göra en produkt utan att suckers slutar köpa den. Tänker på t.ex. coops pan pizza som är en uppenbar vetekaka med lite smältprodukt
Citera
2020-11-21, 12:13
  #14
Medlem
Krackhauss avatar
Smakat Ris Curry och Pasta Bolognese hittills.

Curryn får 2/5 - Riktig krismat. Gick att äta men inte mer.

Bolognesen får 4/5 - God. Pimpade den lite med kryddor, lite tomatpuré och riven ost. Då blev den dunder 5/5!

2st för 22kr på Willys tycker jag är ett okej pris. Ska testa resten inom snar framtid.
Citera
2020-11-21, 19:55
  #15
Medlem
Lost.Villains avatar
Gillade inte alls Snackpot bolognese. Tråkig smak, knappt någon sås och tog lång tid innan pastan mjuknade.

Eftersom det eftersöks släktingar så kan jag säga att min favorit bland liknande koppvarianter är Mama koppnudlar med fläsksmak. Annars brukar jag ha Varma Koppen hemma.
Citera
2020-12-12, 10:16
  #16
Medlem
CoZeCos avatar
Provade precis eldorados mac n cheese, helt ok smak. Kör dock hellre nudelkoppar
Citera
2020-12-13, 01:53
  #17
Medlem
MrAncelottis avatar
Körde roadtrip i Norge i somras där vi testade några olika. Väldigt smidigt att fylla på kokande vatten i en termos på bensinstationer för att sedan kunna få i sig lite bukfyll på vägen.

Tror märket var 'Toro'. Alla sorter krävde extra salt för att smaka något.
Mos och bacon - den enda jag ens kunde tänkt mig att äta igen om jag var tvungen.
Mac n cheese - vidrig. Vattnig och smaklös. Vissa bitar av pastan var stenhårda.
Pasta bolognese - smaklöst och väldigt lite kött. Samma problem med pastan.
Citera
2021-01-11, 03:02
  #18
Medlem
TokyoBarns avatar
Riktigt skräp.

Carbonara är den enda av alla jag smakat som faktiskt är ok dock 8/10.

Den värsta var den med ris och curry, åt halva innan den åkte i papperskorgen, smakade inte ett piss.

(Detta är Knorrs då)
__________________
Senast redigerad av TokyoBarn 2021-01-11 kl. 03:04.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback