Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 18:58
  #1
Medlem
musttomtes avatar
Söker efter bolag som ger ut kort som exempelvis Cryptopay.me gjorde ? finns det några bra alternativ.

Cryptopay funkar kanon och ber jag om cash på morgonen så sitter dom på kontot innan kvällen samma dag men det är inte vad jag riktigt vill utan jag vill vara utan för lagen och sticka ner till bankomaten och hämta cash med moppe hjälmen på mig.

Det finns kanske redan en tråd om detta... Hur som haver så vill jag ha ett härligt kort =)
Citera
2018-03-07, 19:16
  #2
Avstängd
Kurt.Eklunds avatar
Förlåt om jag är seg (förvisso hög på oxy) men vad söker du egentligen? Söker du inte egentligen ett helt vanligt bankkort fast som är kopplat till en Bitcoin-plånbok? Så att om du tar ut pengar ur en svensk bankomat så får du SEK som växlats från Bitcoin i plånboken?
Citera
2018-03-07, 19:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt.Eklund
Förlåt om jag är seg (förvisso hög på oxy) men vad söker du egentligen? Söker du inte egentligen ett helt vanligt bankkort fast som är kopplat till en Bitcoin-plånbok? Så att om du tar ut pengar ur en svensk bankomat så får du SEK som växlats från Bitcoin i plånboken?

Tror han menade ett kort för att undvika att synas i radarn(slippa skatt) samt systemets ögon.
Citera
2018-03-07, 19:22
  #4
Medlem
musttomtes avatar
Japp söker ett härligt kort som det behövs domstolsbeslut på att få ut något

https://www.youtube.com/watch?v=hLUU41enZQA
Citera
2018-03-07, 19:48
  #5
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Cryptopay har väl ATM-uttag enligt deras hemsida
Citera
2018-03-07, 21:13
  #6
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Cryptopay har väl ATM-uttag enligt deras hemsida

Det är tyvärr blockerat via Visa - Rekommenderar ändå Cryptopay för pengar till ditt vanliga konto kommer in samma dag.
Citera
2018-03-08, 04:25
  #7
Medlem
UPayCard. Går att få relativt anonymt kort genom dom också.
__________________
Senast redigerad av hoffak 2018-03-08 kl. 04:36.
Citera
2018-03-08, 08:55
  #8
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Det är tyvärr blockerat via Visa - Rekommenderar ändå Cryptopay för pengar till ditt vanliga konto kommer in samma dag.

Ok. Mailade dem efter jag fått din info och frågade om uttag är möjliga. Här är svaret;

”Hi there,
We are now in the process of switching to a new card issuer, so the card orders are not available at the moment. Our platform is 80% ready to incorporate a new card program, so there are still some technical changes and practicalities left before we launch it. The cards should become available in a couple of months. We want to make our new card program even better and make sure the cards are working perfectly prior to going live.
If you create an account on Cryptopay, your email will be included in the mailout and you will receive a notification once our card program is up and running again.
So far, if you are interested in cashing out bitcoins, we have an option of bank transfers. If it's suitable for you, please let me know and I will assist you further.”

Så möjligen kommer man kunna använda dem i framtiden; värt att hålla ett öga på dem.

Så skriver de på twitter: https://mobile.twitter.com/cryptopay...58015391338496
Citera
2018-03-08, 12:50
  #9
Medlem
musttomtes avatar
Yes, bank transfers are fully operational 👍 cryptopay.me
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback