Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-07, 22:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundenVovvi
Läste ändå nu att icloud har 5gb minne. Om man inte köpt till extra. Och det har jag inte, så den kan inte ha säkerhetskopierat telefonen då jag använt ganska många gb av telefonen.

Är det för bockat?Säkerhetskopieringen ?

50 gb kostar 9kr 200 gb 500 gb 89 kr typ
Citera
2018-03-07, 22:59
  #14
Medlem
HundenVovvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Är det för bockat?Säkerhetskopieringen ?

50 gb kostar 9kr 200 gb 500 gb 89 kr typ

Kan inte se, mobilen är ju fast i bootloop. Och när jag trycker igång itunes läge och kopplar in telefonen till datorn så får jag två alternativ. Återställa telefonen eller uppdatera till senaste versionen av ios.
Citera
2018-03-07, 23:02
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundenVovvi
Kan inte se, mobilen är ju fast i bootloop. Och när jag trycker igång itunes läge och kopplar in telefonen till datorn så får jag två alternativ. Återställa telefonen eller uppdatera till senaste versionen av ios.

Har du provat Hard Reset?
Annars Uppdaterar du.Välj inte Återställ för då töms den
Citera
2018-03-07, 23:06
  #16
Medlem
HundenVovvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Har du provat Hard Reset?
Annars Uppdaterar du.Välj inte Återställ för då töms den

Provat uppdatera, den uppdaterar och startar om telefonen till bootloop igen.

Det är genom att hålla in hard reset en längre stund jag får telefonen i "itunes läget"
Citera
2018-03-07, 23:09
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundenVovvi
Provat uppdatera, den uppdaterar och startar om telefonen till bootloop igen.

Det är genom att hålla in hard reset en längre stund jag får telefonen i "itunes läget"

Då ska du koppla den mot dator
Citera
2018-03-07, 23:14
  #18
Medlem
HundenVovvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Då ska du koppla den mot dator

Det är det jag har gjort. När jag har gjort det ger itunes mig två alternativ, uppdatera eller återställa. Uppdatera har inge funkat, för den återgår i bootloop.
Citera
2018-03-07, 23:21
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundenVovvi
Det är det jag har gjort. När jag har gjort det ger itunes mig två alternativ, uppdatera eller återställa. Uppdatera har inge funkat, för den återgår i bootloop.

Låter väldigt konstigt!
Och du får inte heller välja säkerhetskopiera eller synkronisera?
Citera
2018-03-07, 23:26
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HundenVovvi
Det är det jag har gjort. När jag har gjort det ger itunes mig två alternativ, uppdatera eller återställa. Uppdatera har inge funkat, för den återgår i bootloop.

https://discussions.apple.com/thread/8031134

https://www.youtube.com/watch?v=qCIM6YdcyRE
Citera
2018-03-09, 00:36
  #21
Medlem
HundenVovvis avatar
För er känndom som råkar ut för liknande problem. Det hjälpte att installera beta versionen av senaste ios, och uppdatera till den "manuellt". Måste råkat ut för en bugg som den officiella ios:en inte kunde hantera.
Citera
2018-03-09, 02:23
  #22
Medlem
[quote=HundenVovvi|63450492]För er känndom som råkar ut för liknande problem. Det hjälpte att installera beta versionen av senaste ios, och uppdatera till den "manuellt". Måste råkat ut för en bugg som den officiella ios:en inte kunde hantera.[/QUOTE

Vad har du för Nummer på Beta Versionen då ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback