Flashback bygger pepparkakshus!
2018-03-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypersomni
Eftersom vi lever i en jävla orättvis värld där är det mest de oskyldiga som kommer till skada. Jag menade så klart att om han hade varit riktig brottsling så hade han kunnat försvara sig själv. Han hade kunnat och vetat hur man försvarar sig själv och inte själv dödas.

HAN DOG INTE, HAN MÖRDADES

För det första, är du på riktigt?
Tror du att bara för du är kriminell så kan du försvara dig? Alla snorungar springer runt med pistol och kniv idag, vilket resulterar i att de kan inte slåss.
Vet inte hur många sådana man ser på kampsportsklubbar som får duktigt med pisk bara för de tror de är tuffa på stan.
Förr kunde bråkstakarna slåss, för det va just vad de gjorde.

OT, hörde att denna snubbes familj fick fly till tyskland?
Att GM's skulle även gått hem till dennes familj och hotat att döda ALLA? Begravning skulle även varit i helgen?? Eller blandar jag ihop med någon av alla dem andra som mist livet?
Citera
2018-08-22, 18:34
Medlem
Killen som blev mördad heter dilman och hade inget med kriminalitet att göra. Dom som vill veta sanningen om drottninghögs töntar ska få veta nu 15 grabbar hoppa på 2 stycken dom 2 slog alla och alla börja springa varsitt håll men sen kom 5 grabbar mot en när han var själv dom hade kniv järnrör och stora trädpinnar och han slog tillbaka för han försvara sig själv han skada några av dom också i parkeringen men 2 stycken skada 6 eller mer av dom hälften av dom och dom från drottninghög startade hela skiten dom börja säga till dom grejer för att starta något och alla vet vem som gjorde det det e dumt för hela helsingborg vet och tönten sitter och gömmer sig från dom det finns mer att säga och jag är en nära vän till dilman vi brukade ses han va en väldigt stabil kille han slog många av dom och skämde ut dom det finns mer också
Citera
2018-08-22, 19:08
Medlem
svartblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost042
Killen som blev mördad heter dilman och hade inget med kriminalitet att göra. Dom som vill veta sanningen om drottninghögs töntar ska få veta nu 15 grabbar hoppa på 2 stycken dom 2 slog alla och alla börja springa varsitt håll men sen kom 5 grabbar mot en när han var själv dom hade kniv järnrör och stora trädpinnar och han slog tillbaka för han försvara sig själv han skada några av dom också i parkeringen men 2 stycken skada 6 eller mer av dom hälften av dom och dom från drottninghög startade hela skiten dom börja säga till dom grejer för att starta något och alla vet vem som gjorde det det e dumt för hela helsingborg vet och tönten sitter och gömmer sig från dom det finns mer att säga och jag är en nära vän till dilman vi brukade ses han va en väldigt stabil kille han slog många av dom och skämde ut dom det finns mer också

Men shit!
Lär dig skriva...
Citera
2018-08-22, 20:14
Medlem
Citat:
Killen som blev mördad heter dilman och hade inget med kriminalitet att göra. Dom som vill veta sanningen om drottninghögs töntar ska få veta nu 15 grabbar hoppa på 2 stycken dom 2 slog alla och alla börja springa varsitt håll men sen kom 5 grabbar mot en när han var själv dom hade kniv och stora trädpinnar och han slog tillbaka för han försvara sig själv han skada några av dom också i parkeringen men 2 stycken skada 6 eller mer av dom hälften av dom och dom från drottninghög startade hela skiten dom börja säga till dom grejer för att starta något det finns mer att säga och jag är en nära vän till dilman vi brukade ses han va en väldigt stabil kille han slog många av dom och skämde ut dom det finns mer också
84&&;
Citera
2018-08-24, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartblod
Men shit!
Lär dig skriva...

Vad skrev jag för fel skriver ba sanningen om folket där som andra inte vet om och säkert du e en liten fjant som vågar säga grejer bakom men när det kommer till saken bajsar du snett istället för skriva så gå och lär dig om hur dessa är
Citera
2018-08-24, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
För det första, är du på riktigt?
Tror du att bara för du är kriminell så kan du försvara dig? Alla snorungar springer runt med pistol och kniv idag, vilket resulterar i att de kan inte slåss.
Vet inte hur många sådana man ser på kampsportsklubbar som får duktigt med pisk bara för de tror de är tuffa på stan.
Förr kunde bråkstakarna slåss, för det va just vad de gjorde.

OT, hörde att denna snubbes familj fick fly till tyskland?
Att GM's skulle även gått hem till dennes familj och hotat att döda ALLA? Begravning skulle även varit i helgen?? Eller blandar jag ihop med någon av alla dem andra som mist livet?

För det första så vet du inget om han och för det andra så e det ba påhitt att någon ska komma hem till dom och döda dom folk därifrån ba skryter och är fjantar det e något du inte vet om och kanske inte heller kommer veta om folk börja leka stora när dom flytta därifrån jag vet sånt för va en bra vän till han innan brukade vi träffas han va en väldigt bra kille och tro inte på rykten för mycket rykten går runt när något sånt händer folk gillar att snacka då
Citera
2018-08-24, 13:22
Citat:
Vad skrev jag för fel skriver ba sanningen om folket där som andra inte vet om och säkert du e en liten fjant som vågar säga grejer bakom men när det kommer till saken bajsar du snett istället för skriva så gå och lär dig om hur dessa är

Jag tror svartblod menar att du ska skriva stor bokstav, kommatecken och punkt i dina meningar. För de blir sååå mycket lättare att förstå dina inlägg då.
Citera
2018-08-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Jag tror svartblod menar att du ska skriva stor bokstav, kommatecken och punkt i dina meningar. För de blir sååå mycket lättare att förstå dina inlägg då.

Han förstår det räcker med det
Citera
2018-08-25, 10:34
Citat:

Det är det man inte gör när du skriver som du skriver, tyvärr.
Citera
2018-08-25, 22:23
Medlem
borgir82s avatar
Om BO är yazidier kan detta mycket väl vara ett hatbrott,jihadister(IS) begår folkmord på yazidier i norra Irak.
Citera
2018-08-28, 22:31
Medlem
Citat:

Hahahah nej folk förstår INTE vad det är du vill säga. Eller ja jag själv förstår väl ungefär 50%, och det för att du har en meningsuppbyggnad som en snorunge som inte gått i skolan sedan 3:e klass.

Btw, varför blev BO begravd i Tyskland om familjen inte fick fly landet?
Citera
2018-09-01, 00:06
Medlem
[quote=JanLilja|65081314]Hahahah nej folk förstår INTE vad det är du vill säga. Eller ja jag själv förstår väl ungefär 50%, och det för att du har en meningsuppbyggnad som en snorunge som inte gått i skolan sedan 3:e klass.

Btw, varför blev BO begravd i Tyskland om familjen inte fick fly landet

Hur vet du att han är begravd i Tyskland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in